Ticketverkoop

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
The Mars Volta

Bericht door The Mars Volta » za 27 mar 2010 10:48

Belachelijke regeling, wij zijn een kliek van 14 trouwe abonnees, en willen nu voor de beker, onze kinderen, vrouwen, broers, zussen meenemen.

Dat zou willen zeggen max 28 tickets terwijl we een bus van 52 plaatsen gereserveerd hebben en kunnen vullen. Dus 28 man zou tezamen zitten, en de rest apart, dit kan toch niet....

Moesten ze nu eens 4 tickets ofzo per abo houder voorzien....
NO GLORY, NO MEGAPHONY!

Dario Smoje

Bericht door Dario Smoje » za 27 mar 2010 10:50

The Mars Volta schreef:Belachelijke regeling, wij zijn een kliek van 14 trouwe abonnees, en willen nu voor de beker, onze kinderen, vrouwen, broers, zussen meenemen.

Dat zou willen zeggen max 28 tickets terwijl we een bus van 52 plaatsen gereserveerd hebben en kunnen vullen. Dus 28 man zou tezamen zitten, en de rest apart, dit kan toch niet....

9000 abo's, 20000 plaatsen...

Polo

Bericht door Polo » za 27 mar 2010 11:04

dubbele post
Laatst gewijzigd door Polo op za 27 mar 2010 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Polo

Bericht door Polo » za 27 mar 2010 11:05

eens benieuwd hoeveel tickets we echt krijgen...

stropke

Bericht door stropke » za 27 mar 2010 11:06

backdraft10 schreef:
stropke schreef: Heb die mail van Rudy ook gekregen ... buij ons ligt het probleem nog erger.
Vele wonen verspreid over Westvlaanderen en elders en niet iedereen heeft een abo want het zijn vooral hele gezinnen ( waarvan niet iedereen een abo heeft ) die met ons nu meerijden.... dus doen we nu een oproep naar bevriende fans om ons te helpen.
Ben ook benieuwd wat er maandag zal besproken worden .
We behouden ons 2 bussen met 106 personen, indien we het niet halen wat betreft de tickets dan wordt het een ramp ivm met die bussen .
Dit probleem doet zich ook bij ons voor, wij hebben inmiddels tot deze morgen zo'n 240 inschrijvingen binnen.
Nu kunnen wij iedereen peroonlijk beginnen mailen of bellen en sms'en met de vraag wie allemaal een abbo heeft en/of ze deze willen binnengeven zodat wij daar dan tickets kunnen mee gaan kopen en zien hoever we geraken
Dit is nog maar eens nagenoeg onbegonnen werk en staan we weeral met de rug tegen de muur anderzijds kunnen ze nu afkomen dat we onze aantallen misschien al tegen maandag kunnen opgeven net zoals twee jaar terug met de betalingen :mad: :mad: :mad:
Ik ben al heel de voormiddag met bezig met te mailen en bellen ..... en helaas hebben nu al een paar afgezegd die het niet meer zagen zitten :(
Buffalo zijn , is mijn leven !!

Starsky1

Bericht door Starsky1 » za 27 mar 2010 11:21

Stropke, mocht ik van jou zijn, wacht toch even af voor aktie te nemen tot alles definitief beslist is vanuit bestuur.. Zou nog wel es kunnen wijzigen, ons bestuur kennende.. En niet vergeten, ze lezen dit forum met de nodige aandacht ;)

stropke

Bericht door stropke » za 27 mar 2010 11:48

Starsky1 schreef:Stropke, mocht ik van jou zijn, wacht toch even af voor aktie te nemen tot alles definitief beslist is vanuit bestuur.. Zou nog wel es kunnen wijzigen, ons bestuur kennende.. En niet vergeten, ze lezen dit forum met de nodige aandacht ;)
ik wordt hier wel tot ergenis van mijn vrouw oversteld van mails en telefoons .....vele van onze vrienden die ingeschreven zijn zitten ook met vragen vooral deze die geen abo hebben .
Buffalo zijn , is mijn leven !!

.Boris.

Bericht door .Boris. » za 27 mar 2010 11:56

altijd een merde die ticketverkoop...
Droit au but! OM!

Aret

Bericht door Aret » za 27 mar 2010 12:06

eigenlijk toch logisch dat abonnees voorrang krijgen en die hun eventuele partners.
Wel zijn de supclubs nu gekloot, meerendeel van de clubs zijn in mijn ogen toch ook vol met abonnees.
de clubs kunnen gebruik maken van de 1+1 regel van hun leden, dan moeten ze juist zien dat de helft van een bus die regel kan gebruiken.

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » za 27 mar 2010 12:08

The Mars Volta schreef:Belachelijke regeling, wij zijn een kliek van 14 trouwe abonnees, en willen nu voor de beker, onze kinderen, vrouwen, broers, zussen meenemen.

Hetzelfde bij mij.
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

retlaw

Bericht door retlaw » za 27 mar 2010 12:16

Belachelijke redenering ja. Als 5000 'trouwe abonnees' net hetzelfde als u doen en elk drie broers, zussen, enzovoort meenemen zit den Heizel vol en kunnen die andere 4000 'trouwe abonnees' een kruis over hun bekerfinale maken.

Feit is da ze gezien het aantal abonnees (+9000?) max 2 kaarten de man kunnen geven. Kwestie van toch iedereen de kans te geven van zijn voorrangsrecht gebruik te maken. Al de rest is zever...

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 12:21

Aret schreef:eigenlijk toch logisch dat abonnees voorrang krijgen en die hun eventuele partners.
Wel zijn de supclubs nu gekloot, meerendeel van de clubs zijn in mijn ogen toch ook vol met abonnees.
de clubs kunnen gebruik maken van de 1+1 regel van hun leden, dan moeten ze juist zien dat de helft van een bus die regel kan gebruiken.
Waarom zouden hunne eventuele partner voorrang moeten krijgen? Zijn dat trouwe supporters? En zo ja, waarom hebben ze dan geen abo's. Die partners gaan nog veel minder (om niet te zeggen nooit) kijken dan veel niet abonnees.

Ganda Ham

Bericht door Ganda Ham » za 27 mar 2010 12:23

MAC65 schreef:
Aret schreef:eigenlijk toch logisch dat abonnees voorrang krijgen en die hun eventuele partners.
Waarom zouden hunne eventuele partner voorrang moeten krijgen? Zijn dat trouwe supporters? En zo ja, waarom hebben ze dan geen abo's. Die partners gaan nog veel minder (om niet te zeggen nooit) kijken dan veel niet abonnees.
da is dan toch hetzelfde zoals mars volta zegt da hij zijn vrienden en familie wil meepakken? ik vin het maar logisch dat abonnees voorrang krijgen, wa kunde nu nog meer doen?
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft

Aret

Bericht door Aret » za 27 mar 2010 12:25

MAC65 schreef:
Waarom zou een eendagstoerist ( hier door iemand gezegt) voorrang moeten krijgen.
En ik zei partner omdat het logisch is dat ge degene meepakt waarmee ge samen zijt.
Ge kunt idd zeggen dat enkel de abonnees voorrang krijgen en niet de 1+1 en dan is iedereen content.

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » za 27 mar 2010 12:28

MAC65 schreef:
wat een gefrustreerd antwoord lijkt me dit. Deze regeling is echt de fairste. Geven ze voorang aan abo's is het niet goed, doen ze het niet is het niet goed. Misschien moet Loewagie iedereen met z'n hele familie limousinegewijs naar den heizel voeren (gratis natuurlijk, want de PO1 abo's waren veeeeeeeel te duur). Misschien ook bij iedereen in gent een gratis kaartje in de bus steken want het kunnen allemaal nieuwe fans zijn. Laat de abonees maar thuis. Die kopen volgend seizoen toch terug een abo, die heeft hij al in zijn zak. Zo kan hij als de art er staat terug een hoop geld op z'n berg scheppen.

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 12:28

Abonnees ja, partner, neen. Het grootste deel van die partners gaan vanzeleven niet naar de voetbal, enkel naar zo'n finale. Die zouden dan nu plots voorrang moeten krijgen op vb mensen die nu en dan eens gaan kijken maar om welke reden dan ook geen abo kunnen of willen nemen? Een beetje serieus blijven hé.

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 12:30

pelsmaker schreef:
MAC65 schreef:Waarom zouden hunne eventuele partner voorrang moeten krijgen? Zijn dat trouwe supporters? En zo ja, waarom hebben ze dan geen abo's. Die partners gaan nog veel minder (om niet te zeggen nooit) kijken dan veel niet abonnees.
wat een gefrustreerd antwoord lijkt me dit. Deze regeling is echt de fairste. Geven ze voorang aan abo's is het niet goed, doen ze het niet is het niet goed. Misschien moet Loewagie iedereen met z'n hele familie limousinegewijs naar den heizel voeren (gratis natuurlijk, want de PO1 abo's waren veeeeeeeel te duur). Misschien ook bij iedereen in gent een gratis kaartje in de bus steken want het kunnen allemaal nieuwe fans zijn. Laat de abonees maar thuis. Die kopen volgend seizoen toch terug een abo, die heeft hij al in zijn zak. Zo kan hij als de art er staat terug een hoop geld op z'n berg scheppen.
Nog ene die niet kan lezen, ik heb het over die partners, niet over de abonnee zelf.

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » za 27 mar 2010 12:31

Ik kan wel lezen, hij heeft het over de finale van de abonnee. Dit is nu een voordeel van abonnee te zijn. Lijkt me logisch dat een abonnee ook soms voordeel heeft.

Ganda Ham

Bericht door Ganda Ham » za 27 mar 2010 12:33

ik denk ook dat de meeste abonnees niet hun partner gaan meepakken maar ne buffalogezinde maat om pinten mee te drinken (of maatin om wijntjes mee te slurpen)

stropke73

Bericht door stropke73 » za 27 mar 2010 12:34

pelsmaker schreef:Ik kan wel lezen, hij heeft het over de finale van de abonnee. Dit is nu een voordeel van abonnee te zijn. Lijkt me logisch dat een abonnee ook soms voordeel heeft.
daar kan ik ergens inkomen, maar langs de andere kant ik heb jaren een abonnement gehad, dit jaar is het eerste jaar dat ik geen meer heb sinds lang (werkomstandigheden)
maar daardoor ben ik ook benadeeld om nu te wachten of ik aan een ticket kan geraken

daardoor sorry voor mijn mening maar gewoon vanaf die dag verkoop en wie ticket moet hebben moet er maar omgaan
buffalofan in hart en nieren tot de laatste snik,

Toasty

Bericht door Toasty » za 27 mar 2010 12:43

buffaloripopolos schreef:

Hetzelfde bij mij.
het feit is jammer genoeg dat het simpelweg onmogelijk is dat elke abonnee op gent zijn broers zussen vrouwen kinderen meeneemt naar de finale..

Buffalo_Filip

Bericht door Buffalo_Filip » za 27 mar 2010 12:47

Eigenlijk zit ik ook in 't zelfde schuitje op dat vlak. Ging met wat vrienden gaan, maar er zijn er maar een paar met een abbo. Nu,in het begin vond ik deze regeling belachelijk, maar als je er eens over nadenkt moet je ze toch toegeven dat ze nu wel eens denken aan de abbohouders, dat vind ik al iets. Op elke regeling zou er kritiek geweest zijn, 't enige jammere is vind ik dat ze bv. voor Abbo+ play-off 3 tickets hadden mogen doen en voor 1 van de twee 2 tickets.

poteirde

Bericht door poteirde » za 27 mar 2010 12:50

als we ooit ons nieuw stadion willen vol krijgen, zal dat ook zijn met mensen die nu geen abo hebben.

als je naar de heizel wil met nieuwe potentiele supporters , wordt dat nu bijna onmogelijk gemaakt.

vorige keer was t gewoon first come, first served, ik vond dat niet slecht, en ik herinner me geen geklaag van abohouders die geen ticket hadden.
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » za 27 mar 2010 12:51

Toasty schreef:
buffaloripopolos schreef: Hetzelfde bij mij.
het feit is jammer genoeg dat het simpelweg onmogelijk is dat elke abonnee op gent zijn broers zussen vrouwen kinderen meeneemt naar de finale..
Mijn lief, mijn pa (die al sinds de jaren 70 komt kijken maar sinds de "fankaart" niet meer omdat ze toen hun vriendengroep uit elkaar hebben gehaald) en nog twee kameraden die jarenlang een abo hadden maar door BEROEPSOMSTANDIGHEDEN niet meer konden.

Dus ik kan aan twee tickets geraken en zit in tribune 1
de andere kunnen vb in tribune 3 terechtkomen (want ze kunnen maar veel later om hun ticket in de losse verkoop). Leuk als je er een familiedag wilt van maken, iets waar onze club toch voor ijvert.

Het zal leuk worden op de bussen ook, de ene zit daar de andere ginds. chaos alom!
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

Ganda Ham

Bericht door Ganda Ham » za 27 mar 2010 13:05

brussel is toch nie ver rijden, na drie kwartier staat ge weer amal bij elkaar voor een uur of vier

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 13:35

stropke schreef:
Maltezerleeuwtje schreef:Het is al positief dat de supportersfederatie heeft kunnen bereiken dat we met de abo's naar het secretariaat kunnen gaan als erkende supsclub en daar apart de tickets kunnen ophalen maar wat voor een soep gaat dat ook niet zijn praktisch.
Ik ga dus achter de kaarten voor onze club maar iedereen moet dus zijn abo's binnensteken bij mij thuis zodat ik ze allemaal heb en dan kan ik op het afgesproken uur naar het secretariaat.
De mensen moeten hun abo's binnensteken bij mij,ik ga op het opgesproken uur op een bepaalde dag naar het secretariaat en dan moeten de mensen terug achter hun abo's komen bij mij thuis want ondertussen blijven wel de PO's bezig. :crazy:
Zal me best een paar dagen congé pakken denk ik...hopelijk kunnen we samen met de federatie maandagavond een nog betere oplossing uitwerken.In plaats van 2 tickets per abo,een stuk 3 of 4 dan.
In ieder geval zijn bij ons sinds gisterenavond de inschrijvingen stopgezet en we zijn met 210. :)
Heb die mail van Rudy ook gekregen ... buij ons ligt het probleem nog erger.
Vele wonen verspreid over Westvlaanderen en elders en niet iedereen heeft een abo want het zijn vooral hele gezinnen ( waarvan niet iedereen een abo heeft ) die met ons nu meerijden.... dus doen we nu een oproep naar bevriende fans om ons te helpen.
Ben ook benieuwd wat er maandag zal besproken worden .
We behouden ons 2 bussen met 106 personen, indien we het niet halen wat betreft de tickets dan wordt het een ramp ivm met die bussen .
Deze dingen moeten ze wel online aanpakken, zulke toestanden zijn niet meer van de 21e eeuw. Maar goed, het is overal nog zo voorlopig, nog teveel ouderen in de hoge kaders die de mogelijkheden niet kennen.

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 13:38

Toasty schreef:
buffaloripopolos schreef: Hetzelfde bij mij.
Neenee, tis Louwagie zijn schuld, hij moest het KB-stadion maar wat groter maken :mad:

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 13:41

Probleem is dat iedereen van die dag verwacht dat alle andere 24.99x supporters zich schikken naar de goesting van hun bende, want het is HUN superleuke finaledag!

Ksnap da wel ze, ma zo werkt het nie :D

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 13:46

Hou op met diene kinderpraat gastje, blijkbaar content zolang meneerke zijn kaart maar heeft. Meneerke beseft niet dat met de huidige regeling een paar duizend mensen die ook regelmatig een wedstrijd komen zien (en dit dikwijls al meer jaren dan gij oud zijt), hierdoor in de kou blijven staan. Maar ja als gij uw kaartje maar hebt zeker. :mad:

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 13:48

Inderdaad, tis mijne superleuke finale dag!

Kalf, probeer anders ook eens genuanceerd te reageren :lol:

Er blijven totaal geen mensen in de kou staan trouwens, net door die regeling. 25.000 (+ meer neutrale verkoop voor ons in principe, max. 30.000) tickets jongeman, 25.000!

Gesloten