Louwagie & de bekertickets

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Brechtje

Bericht door Brechtje » zo 28 mar 2010 11:39

Proud Since 1898 schreef:
The mindless schreef:Ik ben zelf al meer dan 10 jaar abonnee, maar ik vind diene zever van voorrang alhier en aldaar dikke zever. Als ge als trouwe abonnee geen ticket kunt bemachtigen voor de finale bij een vrije verkoop zoals twee jaar geleden, dan zijt ge gewoon te laat geweest, simpel. En je moet niet afkomen met argumenten als 'ik kon er niet omgaan wegens werk' ed, want er is altijd wel iemand die in u plaats om tickets kan. Da's een kwestie van een beetje goede wil.
Als een abo hebben gelijk staat met trouwer supporter zijn dan een ander :roll:
Waarom moet het dit jaar ingewikkelder? Het schrikt alleen maar mensen af. Op den duur zou je nog schrik krijgen dat we niet al onze kaarten zullen kunnen verkopen...
het is enkel en alleen opgezet om meer veel te dure play-off abo's te verkopen
Misschien wel, maar uiteindelijk maakt het toch niet uit of je nog een PO abonnement koopt. We hebben 9 000 abo's voor 'normaal' seizoen, waarvan er 5 000 een PO abo gekocht hebben (plus dan nog wat mensen die enkel PO gekocht hebben).

In de eerste voorrangsperiode gaan er max 10 000 kaarten de deur uit. Dus heb je met 1 abonnement sowieso nog twee kaarten.

Staute Buffalo

Bericht door Staute Buffalo » zo 28 mar 2010 11:45

'Hool', ipv van degene die duidelijk nie opgezet zijn met de ticketverkoop (proberen) neer te sabelen zou ge beter ne keer fucking in hun plaats stellen.
Het bekeravontuur is gewoon op 1 dag verrandert in een ware nachtmerrie.
Sommige kunnen nu eenmaal geen 90 euro neertellen (letterlijk en principieel) voor een experimenteel gegeven waarvan er 3 speeldagen tijdens de week zijn.

Gij moet u duidelijk geen zorgen maken...

Het kan idd nooit goed zijn voor iedereen, maar ipv de helft te beschuldigen van genen echte te zijn zou ge beter wa begrip tonen.
WILS = KING

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » zo 28 mar 2010 11:50

Staute Buffalo schreef:'Hool', ipv van degene die duidelijk nie opgezet zijn met de ticketverkoop (proberen) neer te sabelen zou ge beter ne keer fucking in hun plaats stellen.
Het bekeravontuur is gewoon op 1 dag verrandert in een ware nachtmerrie.
Sommige kunnen nu eenmaal geen 90 euro neertellen (letterlijk en principieel) voor een experimenteel gegeven waarvan er 3 speeldagen tijdens de week zijn.

Gij moet u duidelijk geen zorgen maken...

Het kan idd nooit goed zijn voor iedereen, maar ipv de helft te beschuldigen van genen echte te zijn zou ge beter wa begrip tonen.
Die hebben dan hoogst waarschijnlijk nog een abo voor regulier seizoen, geen probleem dus.

Ofwel ???

geert_1969

Bericht door geert_1969 » zo 28 mar 2010 11:51

Brechtje schreef:
Proud Since 1898 schreef: het is enkel en alleen opgezet om meer veel te dure play-off abo's te verkopen
Misschien wel, maar uiteindelijk maakt het toch niet uit of je nog een PO abonnement koopt. We hebben 9 000 abo's voor 'normaal' seizoen, waarvan er 5 000 een PO abo gekocht hebben (plus dan nog wat mensen die enkel PO gekocht hebben).

In de eerste voorrangsperiode gaan er max 10 000 kaarten de deur uit. Dus heb je met 1 abonnement sowieso nog twee kaarten.
klopt niet, totaal meer dan 10.000 abonnees, maal 2 kaarten per abonnee maakt dat na voorrangsperiodes alles verkocht kan zijn! wel in geval van niet abonnee natuurlijk

burto12

Bericht door burto12 » zo 28 mar 2010 11:57

geert_1969 schreef:
Brechtje schreef: Misschien wel, maar uiteindelijk maakt het toch niet uit of je nog een PO abonnement koopt. We hebben 9 000 abo's voor 'normaal' seizoen, waarvan er 5 000 een PO abo gekocht hebben (plus dan nog wat mensen die enkel PO gekocht hebben).

klopt niet, totaal meer dan 10.000 abonnees, maal 2 kaarten per abonnee maakt dat na voorrangsperiodes alles verkocht kan zijn! wel in geval van niet abonnee natuurlijk
de eerste periode telt alleen voor degene dat beide abonnementen hebben en dat zijn er iets meer dan 7000 dacht ik gelezen te hebben.
dus dan zouden er max 15000 de deur uit zijn als iedereen 2kaarten neemt.
dan zijn er nog 7000 kaarten bij de veronderstelling dat we 22000plaatsen hebben

Aret

Bericht door Aret » zo 28 mar 2010 12:02

burto12 schreef:
geert_1969 schreef: klopt niet, totaal meer dan 10.000 abonnees, maal 2 kaarten per abonnee maakt dat na voorrangsperiodes alles verkocht kan zijn! wel in geval van niet abonnee natuurlijk
de eerste periode telt alleen voor degene dat beide abonnementen hebben en dat zijn er iets meer dan 7000 dacht ik gelezen te hebben.
dus dan zouden er max 15000 de deur uit zijn als iedereen 2kaarten neemt.
dan zijn er nog 7000 kaarten bij de veronderstelling dat we 22000plaatsen hebben
Je hebt de 2de periode vergeten voor degene die enkel een vanbeide hebben.

Aret

Bericht door Aret » zo 28 mar 2010 12:02

dubbel

Babske
Contacteer:

Bericht door Babske » zo 28 mar 2010 12:38

Ik snap ergens het probleem gewoon niet :( ..

Op genk vorig jaar kregen de supportersclubs (met abbo's) voorrang, maar we moesten voor een bepaalde datum onze abbonement ingeleverd hebben, daarna mocht de rest gaan die ook hun abbo hadden, wij kregen elk maar één ticket, dus wij konden zo wie zo niemand meepakken .. (maar goed dat ons hele vriendengroep een abbo had en aangesloten was bij dezelfde supportersclub) jullie bestuur verkoopt ze nog per twee ..

Ge kunt nie voor iedereen goed doen, da's hier al dikwijls gebleken, en dat de mensen wat een abbo hebben voorrang krijgen, normaalste zaak van de wereld .. (da's nu ook éénmaal het voordeel van een abbo hebben, op zo'n dingen krijgt ge voorrang en zijt ge zeker van een plaatske)..

En dat Louwagie zo'n uitspraken doet,
Wij hebben er ook zo één op Genk lopen, hij noemt ons zelf geen supporters maar 'klanten' maar da's nu éénmaal het voetbal van tegenwoordig, money money money ..

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » zo 28 mar 2010 12:41

Mooi samengevat door een neutrale stem.

Starsky1

Bericht door Starsky1 » zo 28 mar 2010 13:19

Babske schreef:Ik snap ergens het probleem gewoon niet :( ..

Op genk vorig jaar kregen de supportersclubs (met abbo's) voorrang, maar we moesten voor een bepaalde datum onze abbonement ingeleverd hebben, daarna mocht de rest gaan die ook hun abbo hadden, wij kregen elk maar één ticket, dus wij konden zo wie zo niemand meepakken .. (maar goed dat ons hele vriendengroep een abbo had en aangesloten was bij dezelfde supportersclub) jullie bestuur verkoopt ze nog per twee ..

Ge kunt nie voor iedereen goed doen, da's hier al dikwijls gebleken, en dat de mensen wat een abbo hebben voorrang krijgen, normaalste zaak van de wereld .. (da's nu ook éénmaal het voordeel van een abbo hebben, op zo'n dingen krijgt ge voorrang en zijt ge zeker van een plaatske)..

En dat Louwagie zo'n uitspraken doet,
Wij hebben er ook zo één op Genk lopen, hij noemt ons zelf geen supporters maar 'klanten' maar da's nu éénmaal het voetbal van tegenwoordig, money money money ..
Babske, ik kan best begrijpen dat je de commotie niet volgt :lol:

Het verhaal van de Play Offs (en de tegenvallende verkoop ervan) zijn eigenlijk de oorsprong van al de heisa hier.

Woodside

Bericht door Woodside » zo 28 mar 2010 13:35

Buffalo_Hool schreef:ipv een nieuw bestuur, nieuwe manager en nieuwe voorzitter is het misschien eens tijd dat er kuis wordt gehouden in de supporters. Ik denk dat Gent het grootste aantal verwende stronten onder zijn publiek heeft. Ik ben gedegouteerd door de supporters. Wat ge hier op dit forum allemaal moet lezen... Ipv content te zijn dat we naar de bekerfinale gaan is er WEERAL HEEL DEN TIJD GENEUT.
Een bende wijven, da zijde gulder. Kijk naar de match tegen Mechelen, keer vernieuwing van publiek achter de goal, en kijk eens naar het verschil.

De helft is het hier niet waard om zich Buffalo te noemen. Dikke wankers allemaal.
Ge verloochent uw eigen woorden in 1 van uw vorige posten aan MAC ( " Probeer u wel een beetje te gedragen, anders gaat er niemand nog met u willen babbelen, en dat zou zonde zijn " ).
Ik kan verstaan dat je een eigen mening hebt en daar fanatiek in bent maar uw bovenstaande post getuigt toch van een zwaar gebrek aan algemene beleefdheid en respect.

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » zo 28 mar 2010 14:14

tjah, tis nochtans de waarheid. En ik val hier niemand persoonlijk aan. MAC65 begon direct dat ik een debiel en domme kloot en dergelijke was... waarop ik nu zeg dat hij een wanker is. :(

SPEEDY1

Bericht door SPEEDY1 » zo 28 mar 2010 20:13

Ik vind het een mooie zaak van het bestuur. Ik versta niet waarom die supporterclubs toch al die herrie maken????
Abonnees die al jarenlang een abonnement krijgen in alle 'grote' klubs voorrang om belangrijke kaarten aan te schaffen, waarom zou dit bij ons niet gelden??

TROUWE SUPPORTERS MOETEN BELOOND WORDEN.
Laatst gewijzigd door SPEEDY1 op zo 28 mar 2010 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.

krewl

Bericht door krewl » zo 28 mar 2010 20:15

ik zou het toch nog lichtjes aanpassen:

1. 2 abo's (competitie + playoffs) -> 2 tickets
2. 1 abo (competitie of playoffs) -> 1 ticket
3. leden supportersclubs
4. de rest

SPEEDY1

Bericht door SPEEDY1 » zo 28 mar 2010 20:17

of nog beter:

1. abonnement: 4 kaarten
2. rest

Sneeuwlok
Contacteer:

Bericht door Sneeuwlok » zo 28 mar 2010 21:43

SPEEDY1 schreef:of nog beter:

1. abonnement: 4 kaarten
2. rest
Dan heeft de helft van de abo's geen kaart?

Wat ik een probleem vindt, is dat mensen die ik dit jaar kunnen motiveren heb een abo te nemen, nu niet bij mij gaan kunnen zitten wegens de gesplitste verkoop...
When elves have sung their runes

potitten

Bericht door potitten » ma 29 mar 2010 6:50

Dat de supportersclubs de abo's verzamelen en zo hun bus vullen voor degene die mee willen. Dan is dat probleem al van de baan.

Dan zit iedereen bij elkaar, zijn de bussen gevuld en hebben abonnees voorrang.

Het is niet logisch dat er eerst kaarten naar de clubs zouden gaan en dat iemand met een abo via die weg zijn kaart moet kopen. Niet iedereen heeft goesting om met een bus naar Brussel te trekken

potitten

Bericht door potitten » ma 29 mar 2010 6:51

dubbel

VOSSIE

Bericht door VOSSIE » ma 29 mar 2010 7:18

Door het resultaat gisteren op kortrijk zal Louwagie nog meer zijn gelijk halen ... er zullen nog mensen in allerijl PO abo gaan kopen vandaag morgen en woensdag omdat de 2e plaats plots in het vizier komt en ze dan zeker zijn van de bekerfinale.
Is dat de supporter uitpersen als een citroen, ja misschien wel maar het blijft vraag en aanbod en het aanbod wordt steeds kleiner en de vraag steeds groter. Op anderlecht moet je ook niet teveel matchen gaan bekijken zonder abo hoor en hier gaan we daar ook naartoe ...
Noem het de groeipijnen van een topclub in wording ...
Team Hein # Team trust !!

buffalomen

Bericht door buffalomen » ma 29 mar 2010 7:30

Op dit ogenblik is er nog niet bekend welke kant we zullen krijgen,mochten we de kant van a'lecht krijgen dan zijn er min 1000 plaatsen meer
ps
langs die kant was er volgens mijn zoon ,op a'lecht forum gevonden,ook een village doch door de weinige interesse is daarvan bijna niets gekend

The Mars Volta

Bericht door The Mars Volta » ma 29 mar 2010 7:38

Wanneer en waar is die info vergadering voor de supportersclubs?
NO GLORY, NO MEGAPHONY!

blauw-wit

Bericht door blauw-wit » ma 29 mar 2010 7:58

Ik vraag mij af wie die neuten toch altijd zijn, gisteren op Kortrijk heb ik niemand gezien die tegen de huidige regeling was.

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » ma 29 mar 2010 8:04

The Mars Volta schreef:Wanneer en waar is die info vergadering voor de supportersclubs?
kweet enkel dat vandaag is
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

The Mars Volta

Bericht door The Mars Volta » ma 29 mar 2010 8:11

BIEB schreef:
The Mars Volta schreef:Wanneer en waar is die info vergadering voor de supportersclubs?
kweet enkel dat vandaag is
Iemand enig idee om hoelaat?
NO GLORY, NO MEGAPHONY!

ghilverm

Bericht door ghilverm » ma 29 mar 2010 8:37

Ik ben al vijtig jaar supporter, heb geen abo want woon in Maaseik. Ik zie elke wedstrijd van de buffalo's op Belgacom TV., heb de finales van 64, 84 en 2008 bijgewoond. Ik zou dolgraag de finale tegen cercle bijwonen. De kans is redelijk klein dat ik aan een kaart geraak, toch vind ik de regeling dat abo's voorrang krijgen de juiste regeling. Ik zal in de vrije verkoop aan een kaart trachten te geraken. Hopen maar...

Kromspijker

Bericht door Kromspijker » ma 29 mar 2010 8:50

Kijk zie, da's klappen zie. Daarbij waar je ook supportert of het nu thuis op Sint-Pietersplein, in café, via radio of in het stadion is. Aan iedereen: maak er prachtige dag van met veel ambiance en hopelijk ook de kers op de taart.

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » ma 29 mar 2010 8:55

blauw-wit schreef:Ik vraag mij af wie die neuten toch altijd zijn, gisteren op Kortrijk heb ik niemand gezien die tegen de huidige regeling was.
die zitten hier gewoon gegroepeerd op het forum. Ik ken ook niemand die tegen de regeling is ze. Zowel mensen met als mensen zonder abo.

dimike

Bericht door dimike » ma 29 mar 2010 9:02

Buffalo_Hool schreef:
blauw-wit schreef:Ik vraag mij af wie die neuten toch altijd zijn, gisteren op Kortrijk heb ik niemand gezien die tegen de huidige regeling was.
die zitten hier gewoon gegroepeerd op het forum. Ik ken ook niemand die tegen de regeling is ze. Zowel mensen met als mensen zonder abo.

ik ben abonnee al 19 jaar heb ook een PO1 abonnement maar heb daarom mijn gewoon abonnement weggegooid . NU moeten we dat blijkbaar nog voorleggen ?? wa is da voor ne zever ?

dimike

Bericht door dimike » ma 29 mar 2010 9:03

Buffalo_Hool schreef:

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » ma 29 mar 2010 9:10

dimike schreef:
Buffalo_Hool schreef: die zitten hier gewoon gegroepeerd op het forum. Ik ken ook niemand die tegen de regeling is ze. Zowel mensen met als mensen zonder abo.

ik ben abonnee al 19 jaar heb ook een PO1 abonnement maar heb daarom mijn gewoon abonnement weggegooid . NU moeten we dat blijkbaar nog voorleggen ?? wa is da voor ne zever ?
zeg gewoon uwe naam aan het secretariaat en ze kunnen zien in hun databank dat gij een abo hebt genomen voor de reguliere competitie. No stress.

Gesloten