Louwagie & de bekertickets

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Uufflakke

Bericht door Uufflakke » ma 29 mar 2010 9:26

SPEEDY1 schreef:of nog beter:

1. abonnement: 4 kaarten
2. rest

Dat zou een goede regeling zijn. Dan kan iedere abonnee aan een ticket geraken en met 4 tickets per abonnee kan je toch nog wat extra 'vrienden' meenemen. Met een beetje puzzelwerk kan iedereen op die manier toch nog in groep gaan. Want geef nu toe, dat is toch het leuke aan de bekefinale, om samen met 'n nest naar Brussel af te zakken.

Als er 4 kaarten per abonnee worden toegestaan ben ik content!
Bayat buiten!!

Statler

Bericht door Statler » ma 29 mar 2010 9:29

Wij leggen nen bus in voor 50 man. Ongeveer de helft heeft een abo, dus wij nemen 25 'toeristen' mee. Wij spreken al maanden over de finale, wij weten op voorhand wie er zeker meegaat en wie misschien, wij gaan naar de thuis macthen van Gent waar we abo's en kopies van id-kaarten kunnen uitwisselen en gaan met een paar man het rijtje gaan doen om aan de kaarten te raken. Dus niet alleen de finale zelf is leuk, maar ook de voorbereiding.
Dat er mensen zijn voor wie het allemaal wat moeilijker is, kan ik begrijpen. Gelukkig is dit een absolute minderheid.
Er zijn er hier een paar die al 40,50, 100 jaar komen kijken maar nu geen abonnement hebben. Wel, iemand die al zo lang en zo vaak naar de Gantoise komt kan wel iemand aanspreken om aan een kaartje te raken.
Er wordt hier veel moeilijk gedaan om moeilijk te kunnen doen.

BTW: nu woensdag zal Louwagie traditiegetrouw in de bruiloftstraat rondlopen. Hoeveel 'slachtoffers van zijn regime' zullen hem woensdag eens aanspreken?

Ik blijf erbij: wie wil zit 99,9% zeker op de bekerfinale.

Babske
Contacteer:

Bericht door Babske » ma 29 mar 2010 9:42

Is het belangrijkste niet dat de abbonee's daar zullen zijn, .. en die geraken zo wie zo aan kaarten, maar mensen die kameraden willen meepakken en die willen dan samenzitten ... wel die 'kameraden' als die alleen maar meegaan voor een bekerfinale en voor de rest geen abbo hebben (ik scheer zeker niet over dezelfde kam, ge hebt er altijd die gewoon weg door omstandigheden niet kunnen) die hebben dan de pech om achteraan het rijtje bij te sluiten .. da's nu éénmaal het voorrecht van een abbonee ..

Maar tis altijd zo (en overal), gaat het ineens goed (bekerfinale, europees) dan zijn de 'buitenstaanders' daar en willen ze al eerste geholpen worden, of de beste plaatsen hebben, of de meeste eisen (want zij willen samenzitten en nie de slechtste plaatsen hebben ... maar zo werkt het niet .. gelukkig!

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » ma 29 mar 2010 9:52

't Is wel dankzij de 'buitenstaanders' dat we de vorige keer 20.000 kaarten verkocht hebben.
Bayat buiten!!

pepe13

Bericht door pepe13 » ma 29 mar 2010 9:55

kweenie als abonnee ben ik blij dat ik geen uren ga moeten aanschuiven...

Babske
Contacteer:

Bericht door Babske » ma 29 mar 2010 9:57

Uufflakke schreef:'t Is wel dankzij de 'buitenstaanders' dat we de vorige keer 20.000 kaarten verkocht hebben.
Ja en da's ook echt nie erg , begrijp me nie verkeerd maar ge moet eerst zorgen dat uw bestaande abbonee's aanwezig zijn, en dan de rest .. ze mogen er zeker zijn, maar eerst de bestaande en dan de 'toekomstige' ..

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » ma 29 mar 2010 10:01

Is er één abonnee die 2 jaar geleden niet kunnen gaan is door de regeling die toen van kracht was??
Indien ja, mag hij zich nu melden.

Niemand was teleurgesteld met de regeling van 2 jaar geleden. Waarom moet alles nu weer onnodig ingewikkeld gemaakt worden?
Bayat buiten!!

potitten

Bericht door potitten » ma 29 mar 2010 10:03

Het is niet meer dan terecht dat abonnees voorrang krijgen. Mits een beetje goede wil van alle kanten kan dit naar de supportersclubs ook goed geregeld worden: Zorg voor een lijst met namen van mensen die een abo hebben en met jullie meekomen. Deze personen kunnen dan via hun supportersclub aan hun tickets komen. Deze kunnen dan eventueel verdubbeld worden, zodat die bussen vol zitten. Eventueel kan dan zelfs na een korte voorrangsperiode voor abonnees nog een aantal extra tickets voorzien worden, voor families of vriendenkringen die met meer dan 2 op de bus willen.

Daarnaast heeft iedere abonnee die niet met een supportersclub mee wil/kan, de mogelijkheid om 2 kaarten te kopen tijdens een voorrangsperiode.

Zo wordt het werk van de supportersclubs naar waarde geschat, want zij kunnen hun bussen inleggen, en blijft geen enkele abonnee in de kou staan.

Beperk dit tot de officiele supportersclubs en ik zie geen enkel probleem. Die mensen verdienen ons grootste respect, en moeten ook een manier krijgen om voor dit hoogtepunt de verplaatsing te organiseren.

Supporters die voor deze gelegenheid een eigen bus willen inleggen, nemen misschien een mooi initiatief, maar ik vind niet dat voor hen voorrang verleend moet worden. Uiteindelijk is dit een eenmalige actie, en staat die op dezelfde hoogte als een persoon die met zijn eigen auto 5 man wil meenemen.

potitten

Bericht door potitten » ma 29 mar 2010 10:04

edit
Laatst gewijzigd door potitten op ma 29 mar 2010 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.

SPEEDY1

Bericht door SPEEDY1 » ma 29 mar 2010 10:04

Gent is een grote klub in wording. Hopelijk beseffen de supporters dit ook. 2 jaar geleden toen Gent tegen RSCA speelde konden de Brusselse supporters amper 1 TICKET PER ABONNEMENT kopen. Wij kunnen er 2 krijgen Wat gaan jullie doen als Gent nog groeit en in de AT misschien wel 15000 abonnementen heeft.

ALS JULLIE ZEKER WILLEN GAAN NAAR DE FINALE, GA DAN NAAR CERCLE BRUGGE EN KOOP DESNOODS 100 KAARTEN, DIE KRIJGEN HUN VAK TOCH NOOIT VOL

superboksic

Bericht door superboksic » ma 29 mar 2010 10:05

Uufflakke schreef:Is er één abonnee die 2 jaar geleden niet kunnen gaan is door de regeling die toen van kracht was??
Indien ja, mag hij zich nu melden.

Niemand was teleurgesteld met de regeling van 2 jaar geleden. Waarom moet alles nu weer onnodig ingewikkeld gemaakt worden?
Nu kunnen de abonnees op hun gemak om hun kaart gaan ipv er een dag verlof voor te moeten nemen ofzo.
Ik vind dit niet meer dan normaal.

benedito

Bericht door benedito » ma 29 mar 2010 10:19

Uufflakke schreef:
SPEEDY1 schreef:of nog beter:

1. abonnement: 4 kaarten
2. rest

Dat zou een goede regeling zijn. Dan kan iedere abonnee aan een ticket geraken en met 4 tickets per abonnee kan je toch nog wat extra 'vrienden' meenemen. Met een beetje puzzelwerk kan iedereen op die manier toch nog in groep gaan. Want geef nu toe, dat is toch het leuke aan de bekefinale, om samen met 'n nest naar Brussel af te zakken.

Als er 4 kaarten per abonnee worden toegestaan ben ik content!
Dit vind ik echt al te gortig!

Wie is de trouwste supporter: diegene die al 35 jaar gaat kijken, waarvan de eerste 25 met een abonnement en de laatste 10 zonder (maar wel regelmatig aanwezig), of diegene die nu zijn eerste jaar gaat kijken met abo?
Zoals jij het zegt krijgt alleen die tweede nog kans op een ticket!

superboksic

Bericht door superboksic » ma 29 mar 2010 10:26

Momenteel is de trouwste supporter diegene dit een abonnement heeft voor het huidige seizoen.

De andere was de trouwste supporter.

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » ma 29 mar 2010 10:30

Ik vind dit allemaal gezever.
Opnieuw, was er 2 jaar geleden één abonnee die door de regeling niet aan een kaart is geraakt voor de finale?????

't Is weer 'n serieuze storm in een glas water. Ik kan het woord 'voorrangsregeling' niet meer horen.
Bayat buiten!!

superboksic

Bericht door superboksic » ma 29 mar 2010 10:34

Uufflakke schreef:Ik vind dit allemaal gezever.
Opnieuw, was er 2 jaar geleden één abonnee die door de regeling niet aan een kaart is geraakt voor de finale?????

't Is weer 'n serieuze storm in een glas water. Ik kan het woord 'voorrangsregeling' niet meer horen.
Goede klanten moet je verwennen

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » ma 29 mar 2010 10:41

't Is te zien wat je onder 'verwennen' verstaat. Ik heb al 10 jaar een abo en kom al 25 jaar naar den Agee. Dit jaar heb ik een abo voor de competitie en Play Offs. Denk dat ik dus wel een 'goede klant' ben, al zie ik mezelf nog steeds als supporter en niet als 'klant'.

Maar goed, als 'goede klant' wil ik verwend worden en zou ik graag 4 tickets per abo kunnen komen. Ik ben zelf zo'n 'goede klant' dat ik het er zelfs voor over heb om mij speciaal een dag verlof te pakken op de dag van de verkoop en 2 uren op voorhand te gaan aanschuiven.

Ik ben zeker zelfs een betere klant dan al die leegangers die liever in uldere zetel blijven zitten aan aan wie alles op hun schootje moet worden gebracht.

Dus bij deze: FUCK VOORRANGSREGELINGEN!
Bayat buiten!!

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 29 mar 2010 10:49

Uufflakke schreef:Opnieuw, was er 2 jaar geleden één abonnee die door de regeling niet aan een kaart is geraakt voor de finale?????
Blijkbaar waren er toen inderdaad wel wat klachten. Nu ja, nen echte Genteneir klaagt blijkbaar altijd.
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

superboksic

Bericht door superboksic » ma 29 mar 2010 10:51

Uufflakke schreef:'t Is te zien wat je onder 'verwennen' verstaat. Ik heb al 10 jaar een abo en kom al 25 jaar naar den Agee. Dit jaar heb ik een abo voor de competitie en Play Offs. Denk dat ik dus wel een 'goede klant' ben, al zie ik mezelf nog steeds als supporter en niet als 'klant'.

Maar goed, als 'goede klant' wil ik verwend worden en zou ik graag 4 tickets per abo kunnen komen. Ik ben zelf zo'n 'goede klant' dat ik het er zelfs voor over heb om mij speciaal een dag verlof te pakken op de dag van de verkoop en 2 uren op voorhand te gaan aanschuiven.

Ik ben zeker zelfs een betere klant dan al die leegangers die liever in uldere zetel blijven zitten aan aan wie alles op hun schootje moet worden gebracht.

Dus bij deze: FUCK VOORRANGSREGELINGEN!
Ik begrijp uw punt hoor en moet je grotendeels gelijk geven.

Maar niet iedereen kan zich vrijmaken om in de rij te gaan staan, en op die manier worden de trouwe klanten beloond en bevoordeeld tov de gelegenheidssupporters.

Soit, het zal toch niet meer veranderen nu.

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » ma 29 mar 2010 10:57

Ja, ik weet het wel en het zal inderdaad altijd iets zijn.
Bayat buiten!!

free74
Contacteer:

Bericht door free74 » ma 29 mar 2010 11:11

Ik vind het zeer onterecht dat je de 2 abonnementen moet voorleggen in de eerste fase van de verkoop... Ik heb gelukkig mijn abo voor de reguliere comp. nog teruggevonden, maar ik vind het zowiezo een beetje overdreven... Als dat op voorhand bekend was dan was ik er akkoord mee geweest, maar wat met de mensen die hun abo reeds hebben weggegooid?

Soit, deze mensen zullen ook nog wel aan een kaart geraken hoor, ben ik redelijk van overtuigd...
WE CREATE THE FUTURE TODAY !

kiona

Bericht door kiona » ma 29 mar 2010 11:17

kaart of geen kaart,ik ga zeker naar brussel,al moet ik daar op café gaan kijken tussen de nekken!
:D

buffalomen

Bericht door buffalomen » ma 29 mar 2010 11:31

ik blijf erbij 29 supsclubs(250 de beest) =7250 kaarten en wat doet ge dan met de rest van de abo's 9500 x2=19000 kaarten
veronderstel 3000 abo's bij de supsclubs voor die 7250 kaarten
en 6500 x 2=13000 gewone abo's en misschien nog 1000x 2=2000 nieuwe voor play offs is samen al 22250
zal probleemke geven zekers

dimike

Bericht door dimike » ma 29 mar 2010 11:39

Buffalo_Hool schreef:
dimike schreef:
ik ben abonnee al 19 jaar heb ook een PO1 abonnement maar heb daarom mijn gewoon abonnement weggegooid . NU moeten we dat blijkbaar nog voorleggen ?? wa is da voor ne zever ?
zeg gewoon uwe naam aan het secretariaat en ze kunnen zien in hun databank dat gij een abo hebt genomen voor de reguliere competitie. No stress.

als ze dat uberhaupt willen doen . anyhow heb geen keuze en dus zodra ik kan maar aanschuiven zeker

geert_1969

Bericht door geert_1969 » ma 29 mar 2010 11:55

buiten de niet abonnees is deze regeling ook niet zo denderend voor de abonnees, stel dat ze met 3 of meer van een gezin willen gaan, bijna onmogelijk om allen te gaan en zeker de onmogelijkheid naast elkaar te zitten.
Ze zouden beter abonnees korting geven op hun kaart! eventueel een korting op hun 2de kaart

Topscoorder

Bericht door Topscoorder » ma 29 mar 2010 12:26

T'is e schande wat er gebeurt met de verkoop van de tickets voor de cup.
Trouwe abbonnees worden beloond als ze een bijde abbonnementen hebben.
Da noem ik geen beloning want ze kunnen telkens 2 tickets meenemen per persoon dus als er een 7000 zijn met bijde abbonnementen en iedereen neemt 2 tickets en bv 5000 gaan daarvan naar mensen die nog nooit een abbonnement gehad hebben wie wordt er dan beloont.....
Ik kan onmogelijk een abbonnement voor de playoffs nemen maar ben wel al 16 jaar abonnee dus omdat ik geen playoff abbonnement heb wordt ik gestraft...
Voetbal een feest .....

Statler

Bericht door Statler » ma 29 mar 2010 12:38

Topscoorder schreef:T'is e schande wat er gebeurt met de verkoop van de tickets voor de cup.
Da noem ik geen beloning want ze kunnen telkens 2 tickets meenemen per persoon dus als er een 7000 zijn met bijde abbonnementen en iedereen neemt 2 tickets en bv 5000 gaan daarvan naar mensen die nog nooit een abbonnement gehad hebben wie wordt er dan beloont.....
Ik kan onmogelijk een abbonnement voor de playoffs nemen maar ben wel al 16 jaar abonnee dus omdat ik geen playoff abbonnement heb wordt ik gestraft...
Voetbal een feest .....
Waarom word je gestraft?

Je kan gerust een ticketje kopen, zelfs meerdere.

nsi

Bericht door nsi » ma 29 mar 2010 12:39

Het leven zoals het is, Buffaloforum.

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » ma 29 mar 2010 12:42

Statler schreef:
Topscoorder schreef:T'is e schande wat er gebeurt met de verkoop van de tickets voor de cup.
Voetbal een feest .....
Waarom word je gestraft

De abohouders met alleen een abo voor het regulier seizoen krijgen ook voorrang. Dus als je dat al 16 jaar hebt is dat geen probleem voor jou.

Topscoorder

Bericht door Topscoorder » ma 29 mar 2010 12:45

Statler schreef:
Voetbal een feest .....
Waarom word je gestraft?

We willen met een ganse groep gaan en veel zijn geen abbonnees de kaarten zullen rap weg zijn.
2 jaar geleden waren ze ook in 3 dagen weg.
Het zou beter vrije verkoop zijn.
Hopelijk is da bij cercle wel het geval dan zullen we direkt genoeg kaarten hebben.

Topscoorder

Bericht door Topscoorder » ma 29 mar 2010 12:51

pelsmaker schreef:
Statler schreef: Waarom word je gestraft

De abohouders met alleen een abo voor het regulier seizoen krijgen ook voorrang. Dus als je dat al 16 jaar hebt is dat geen probleem voor jou.
De grootste straf hieraan is dat iedereen 2 tickets kan kopen die bijde abbonnementen heeft dus zoals al gezegd zullen er dan al veel zijn die al een ticket hebben voor de finale die zelf nog nooit abbonnee geweest zijn.
En zo worden de trouwe abbonnees dus beloond.
Ze hebben da gewoon maar gedaan om nog extra playoff abbonnementen te kunnen verkopen want voor louwagie zijn die bijna 7000 nog nie genoeg hij ziet alleen maar geld en al de rest intresseert hem niet.

Gesloten