Louwagie & de bekertickets

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Svenne

Bericht door Svenne » ma 29 mar 2010 17:33

buffalomen schreef:maar 1000 naar het schijnt 8)
tribune 1/2 en 3 zijn voldoende denk ik voor ons :D
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

kemmelbergbuffalo

Bericht door kemmelbergbuffalo » ma 29 mar 2010 17:52

samsonov schreef:Hij blijft mij verbazen :/

Jammer altijd in negatieve zin..
ja, typisch. Hij denkt weer aan zijn portemonnee! Aan de andere kant gaan er naar zo'n bekerfinale altijd een deel 'supporters' mee die je anders nooit van ver of dichtbij in de Ot te zien zijn. gewoon voor de sfeer. Moest SKV Oostakker in de finale zitten, ze zouden ook gaan. Niets op tegen natuurlijk, maar gaan die salonsupporters voor sfeer zorgen? Ben er zeker van dat AA Gent wel 20 000 échte supps zal vinden! En Louwagie zal zijn staart wel terug intrekken, denk ik. 2 jaar geleden was er ook paniek dat niemand naar PSG mocht, uiteindelijk is iedereen binnen geraakt. Geen paniekzaaiers, aub

kemmelbergbuffalo

Bericht door kemmelbergbuffalo » ma 29 mar 2010 17:58

Statler schreef:Toscoorder, ok, maar ik begriujp nog altijd het probleem niet. Op het moment van de vrije verkoop zullen nog een paar duizend tickets te koop zijn. Toch meer dan genoeg me dunkt (tenzij ge met ne vrejen groten hoop wilt gaan :D ) En in die paar duizend tickets zullen nog genoeg tickets naast of in de buurt van elkaar zitten.
Natuurlijk. De eerste dagen was er een lange file aan het stadion. Toen we op de matchdag nog aan tickets wouden geraken, was dat geen enkel probleem. Geen files, geen wachtrijen. Vergeet niet: 20.000 tickets is véél, we zijn anderlecht niet. Nu voor de halve finale zat het stadion niet eens volledig vol. Enfin, ik hoop dat het geen probleem zal zijn om aan kaartjes te geraken.

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » ma 29 mar 2010 18:06

Topscoorder schreef:
Statler schreef: Waarom word je gestraft?

Je kan gerust een ticketje kopen, zelfs meerdere.

We willen met een ganse groep gaan en veel zijn geen abbonnees de kaarten zullen rap weg zijn.
2 jaar geleden waren ze ook in 3 dagen weg.
Het zou beter vrije verkoop zijn.
Hopelijk is da bij cercle wel het geval dan zullen we direkt genoeg kaarten hebben.
vorig jaar kon je nog tot 2 weken voor de finale tickets kopen ! no worry's . wie echt binnen wil geraakt binnen
Tjapt tem !

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » ma 29 mar 2010 18:44

yeps 2 jaar geleden in 3dagen weg ! dacht dat dat een record was zeker?
Ultras 303

.Boris.

Bericht door .Boris. » ma 29 mar 2010 18:57

is er op dit moment niet een vergadering aan de gang tussen Louwagie, Lips en de supporterfederaties?
Droit au but! OM!

Buffalo_V202
Contacteer:

Bericht door Buffalo_V202 » ma 29 mar 2010 19:02

.Boris. schreef:is er op dit moment niet een vergadering aan de gang tussen Louwagie, Lips en de supporterfederaties?
jep maar denk dat nie met lips en louwa zal zijn :p zal eerder met piens zijn :p hoofd van veiligheid dien gingt keer komen uitleggen...
Blue White Army !!!

.Boris.

Bericht door .Boris. » ma 29 mar 2010 20:13

ah, ik dacht nochtans dat Louwagie het ging komen uitleggen
Droit au but! OM!

stropke

Bericht door stropke » ma 29 mar 2010 20:31

.Boris. schreef:ah, ik dacht nochtans dat Louwagie het ging komen uitleggen
zijn nog steeds bezig ...... nog geen nieuws ontvangen van mijn bestuurslid die daar aanwezig is voor onze club !
Buffalo zijn , is mijn leven !!

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 29 mar 2010 21:00

.Boris. schreef:ah, ik dacht nochtans dat Louwagie het ging komen uitleggen
Volgens De Gentenaar is het inderdaad Piens

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... tcode=9000
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

zijhuufd

Bericht door zijhuufd » ma 29 mar 2010 21:15

Finale Beker van België blijft op 15 mei
AA Gent of Cercle Brugge wil Racing Genk opvolgen als bekerwinnaar.
De finale van de Beker van België blijft op zaterdag 15 mei geprogrammeerd. Dat bevestigde het Uitvoerend Comité van de Koninklijke Belgische Voetbalbond. De aftrap wordt om 20u45 in het Koning Boudewijnstadion in Brussel gegeven.

Er was geopperd om de finale donderdag al te laten plaatsvinden, zodat ook het het testduel tussen de winnaar van play-off II en de vierde of vijfde van play-off I om een ticket voor de Europa League vervroegd zou kunnen worden. (belga/dea)
29/03/10 22u23

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 29 mar 2010 21:23

20u45 :eek:
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

siegfried

Bericht door siegfried » ma 29 mar 2010 21:49

ben benieuwd wat er uit de bus gekomen is op de vergadering
V 203 R6

buffalo-david

Bericht door buffalo-david » ma 29 mar 2010 21:55

siegfried schreef:ben benieuwd wat er uit de bus gekomen is op de vergadering
tis te hopen dat et bestuur nie uit den bocht gevlogen is (gelijk zors) op ulderen bus. :D

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » ma 29 mar 2010 21:55

faaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

20u45 :eek: :eek: :eek: :eek:

vlede keer mocht het feest op stpietplein tot 1u dure :D Hoe gaan ze da nu doen :p Dan zijn we nog lang niet terug

feestje onder de handelsmarkt? ahnee..
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » ma 29 mar 2010 22:01

voor louwa zijn deure
Ultras 303

burto12

Bericht door burto12 » ma 29 mar 2010 22:01

BIEB schreef:faaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

vlede keer mocht het feest op stpietplein tot 1u dure :D Hoe gaan ze da nu doen :p Dan zijn we nog lang niet terug

wa gaan ze doen?
20000 man in de overpoort duwen?
de playmobiel zal dan ook me 20000 mogen zijn :evil: :p

Buffalo_V202
Contacteer:

Bericht door Buffalo_V202 » ma 29 mar 2010 22:18

zijn er al dingen geweten omtrend de bekerfinale nu vanuit supporters federatie?
Blue White Army !!!

Supportersfederatie

Bericht door Supportersfederatie » ma 29 mar 2010 22:30

Vanavond werd er niets nieuw beslist.

Het bestuur van KAA Gent bevestigt zijn standpunt:

 Er wordt in diverse mailberichten gericht aan de club gesuggereerd dat er “beloften” zouden gemaakt zijn naar de supportersfederatie toe. De realiteit is de volgende: op dinsdag 23/3 heeft een bijeenkomst plaatsgevonden tussen supportersfederatie en KAA Gent (dir. Organisatie) met als doelstelling de visie van de supportersfederatie te kennen m.b.t. de organisatie van de ticketverkoop van de bekerfinale. De enige belofte die daar is gemaakt is dat de verzuchtingen van de supportersfederatie dienaangaande gingen worden kenbaar gemaakt in de club, wat ook gebeurd is.

 De club heeft –na intern overleg- de beslissing genomen om van de bekerfinale de “wedstrijd van de abonnee” te maken. Dit is voornamelijk geïnspireerd door de vele abonneehouders die in de kou zijn blijven staan n.a.v. de bekerfinale die we 2 jaar geleden hebben gespeeld en de vele klachten die we daarover hebben ontvangen;

 Deze beslissing heeft als consequentie dat elke abonnee 2 tickets zal kunnen kopen, 1 voor de abonneehouder en 1 extra voor een niet-abonneehouder. De eerste voorrangsperiode zal voorbehouden worden voor de houders van een abonnement competitie plus abonnement playoffs. De tweede periode zal voorbehouden worden voor de houders van abonnement competitie of abonnement playoffs.

 Ten behoeve van onze supportersclubs heeft dit als resultaat dat alle supportersclubs perfect een bus kunnen inleggen voor hun supporters/abonneehouders. Meer zelfs, per 25 abonneehouders kan je een bus van 50 inleggen. Aangezien de meeste leden van de federatie ook abonneehouder zijn kan de supportersclub de service aanbieden om de juiste gegevens van alle abonnementshouders te verzamelen en naar secretariaat te komen alwaar de tickets direct kunnen worden meegegeven en afgerekend. We zullen de organisatie van de ticketverkoop voor deze mensen van de erkende clubs op die manier aanpassen dat een vlot verloop wordt gegarandeerd (bvb. een afspraakuur te geven op het secretariaat -buiten de organisatie van de loketten- zodat ze niet hoeven te wachten en direct kunnen worden bediend, bvb. niet alle abonnementen moeten verzamelen maar een lijst met identiteiten van de houders+ customernummers (CUS)+ reservatienummer (RES) van het abonnement).van het reguliere en het playoffabonnement Deze invullijsten zullen door de club worden ter beschikking gesteld na het overleg van maandag 29 maart.

 Daarnaast zal er meer dan waarschijnlijk ook nog een contingent tickets vrijkomen na de voorrangsperiode van de abonneehouders om tegemoet te komen aan allerlei kandidaat-kopers waarbij we later zullen beslissen welke prioriteiten we gaan leggen.

 Vanavond.zal de club aanwezig zijn op de vergadering met de erkende supportersclubs om een en ander toe te lichten en de verdere vragen verder op te lijsten en toe te lichten.

Alle supportersclubs zijn het hier unaniem mee oneens:

1) Er zijn ca 20.000 tickets beschikbaar. De clubs vragen om 5.000 tickets voor hen te reserveren, die zij onderling kunnen verdelen.

2) Supportersclubs moeten vooraf een aantal bussen reserveren. Busmaatschappijen werken niet met eventuele offertes. Er moet op zeker moment besteld en betaald worden. De 3 voorrangregelingen maken elke planning onmogelijk.

3) Supportersclubs zetten zich in goeie én slechte tijden in om verplaatsingen te organiseren. Vaak rijden zij met verlies. Tientallen mensen zetten zich voluit in voor hun club en dragen ook verantwoordelijkheid om veilig vervoer te organiseren. Nu er een winstgevende finale op til is,krijgen deze clubs geen enkele blijk van respect.

4) De huidige regeling is bovendien onwerkbaar omdat er een handel in abonnementsnummers zal ontstaan. Dit is nu reeds bezig.

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » ma 29 mar 2010 22:35

En wat volgt er nu?
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

nutzie

Bericht door nutzie » ma 29 mar 2010 22:41

leuk, simpel voorbeeldje:

Ik ben abohouder van de reguliere competitie en de pay offs.
Mijn broer abohouder van de pay offs.

Ik krijg dus 2 tickets voor de finale : bijvoorbeeld in vak K

Eer dat de voorverkoop voor de abohouders van enkel de pay offs begint is vak K al uitverkocht aan de abohouders van beide "competities"...

Mijn broer mag dus samen met nog iemand anders in een ander vak gaan staan?? hoe belachelijk....

pak da ge met 12 zijt. Groepke van 4 in vak K, ander in vak F en nog 4 in vak C (voorbeelden). Tofv allemaal verspreid !
:confused: :confused: :confused: :confused:

azaleabuffalo

Bericht door azaleabuffalo » ma 29 mar 2010 22:42

enneuh? Weten ze al vanaf wanneer de verkoop start, en wat de eventuele prijzen zijn?(al dan niet verkoop van -12j of -16j kaarten? Of terug zoals de vorige keer 1 dezelfde prijs?
buffalo blue-white army !!! :clap: :clap: :clap:

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » ma 29 mar 2010 22:43

burto12 schreef:
BIEB schreef:faaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

wa gaan ze doen?
20000 man in de overpoort duwen?
de playmobiel zal dan ook me 20000 mogen zijn :evil: :p
haha :evil: COME ON !!!
irriducibili lazio roma !!!!Afbeelding

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » ma 29 mar 2010 22:44

nutzie schreef:leuk, simpel voorbeeldje:

Ik ben abohouder van de reguliere competitie en de pay offs.
Mijn broer abohouder van de pay offs.

Ik krijg dus 2 tickets voor de finale : bijvoorbeeld in vak K

Eer dat de voorverkoop voor de abohouders van enkel de pay offs begint is vak K al uitverkocht aan de abohouders van beide "competities"...

Mijn broer mag dus samen met nog iemand anders in een ander vak gaan staan?? hoe belachelijk....

pak da ge met 12 zijt. Groepke van 4 in vak K, ander in vak F en nog 4 in vak C (voorbeelden). Tofv allemaal verspreid !
:confused: :confused: :confused: :confused:
vrije plaatse moeet ze maken da ge in ge kunt kieze welk vak zo kan iedereen samen staan.
irriducibili lazio roma !!!!Afbeelding

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » ma 29 mar 2010 23:03

5000 kaarten voor de club zelf? dus krijgen wij ar 15.000 als supporters?
lol drummehhhhhhhhh
Ultras 303

Fist
Contacteer:

Bericht door Fist » ma 29 mar 2010 23:51

5.000 voor de supporterclubs, de mensen die met de bussen gaan.

-------------------------

los van dat:

Bekijk de regeling vanuit een gemiddeld Buffalo gezin:

Ik heb een abonnement. Mijn kinderen krijgen er één vanaf een bepaalde leeftijd. De oudste kreeg er één, en heeft dit steeds vernieuwd tot op vandaag (hij woont ondertussen niet meer thuis). De tweede had op die leeftijd geen voetbal interesse. De derde is er volgend jaar aan toe, de vierde en vijfde volgen.

Ik heb dus in ons gezin één abo, want als de kinderen thuis blijven,blijft er ook één ouder thuis. Betekent dat ik vaak op de voetbal zit (met abo), maar kinderen en vrouw regelmatig meekomen (ticket).

Voor de finale kan ik in de eerste voorrangsregeling met mijn abo 2 tickets kopen.

Mijn oudste zoon idem (hij en zijn lief?)

Als mijn kinderen, die vaak meekomen, ook willen gaan, moeten zij wachten tot de laatste ronde, die van de'toeristen'.

Vermits tickets in de Heizel op seatnummer zijn, betekent dit dat zij in het slechtste geval in een ander vak, maar zeker niet naast mij zullen zitten.

Groot scherm dan maar voor het hele gezin?
Money can't buy passion

screaming SiLENCE
Contacteer:

Bericht door screaming SiLENCE » ma 29 mar 2010 23:56

Fist schreef:Groot scherm dan maar voor het hele gezin?
Deal, mag ik aub uw abo bezigen? :bluewhite: :lol: :evil: ;)

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » di 30 mar 2010 0:16

screaming SiLENCE schreef:
Fist schreef:Groot scherm dan maar voor het hele gezin?
Deal, mag ik aub uw abo bezigen? :bluewhite: :lol: :evil: ;)
:lol: fijntje
Ultras 303

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » di 30 mar 2010 7:28

Hoe zijn de reacties bij de supportersclubs? Ik kan me voorstellen dat er redelijk wat in de problemen komen of zouden kunnen komen?

Ons bendeke van oorspronkelijk 14 man is al gereduceerd tot ne man of 5.

Tof!
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » di 30 mar 2010 8:09

Fist schreef:5.000 voor de supporterclubs, de mensen die met de bussen gaan.

-------------------------

los van dat:

Bekijk de regeling vanuit een gemiddeld Buffalo gezin:

Ik heb een abonnement. Mijn kinderen krijgen er één vanaf een bepaalde leeftijd. De oudste kreeg er één, en heeft dit steeds vernieuwd tot op vandaag (hij woont ondertussen niet meer thuis). De tweede had op die leeftijd geen voetbal interesse. De derde is er volgend jaar aan toe, de vierde en vijfde volgen.

Ik heb dus in ons gezin één abo, want als de kinderen thuis blijven,blijft er ook één ouder thuis. Betekent dat ik vaak op de voetbal zit (met abo), maar kinderen en vrouw regelmatig meekomen (ticket).

Voor de finale kan ik in de eerste voorrangsregeling met mijn abo 2 tickets kopen.

Mijn oudste zoon idem (hij en zijn lief?)

Als mijn kinderen, die vaak meekomen, ook willen gaan, moeten zij wachten tot de laatste ronde, die van de'toeristen'.

Vermits tickets in de Heizel op seatnummer zijn, betekent dit dat zij in het slechtste geval in een ander vak, maar zeker niet naast mij zullen zitten.

Groot scherm dan maar voor het hele gezin?

Zeer juist, Fist. De ganse regeling is dikke zever en er is weer maar eens NIET over nagadacht. De enige oplosssing die ik zie voor mensen in een situatie zoals gij en ik is de tickets kopen in 2 keer en dan gewoon samen kruipen in één vak, ook al zijn de plaatsen niet bij elkaar. 't Gaat chaos worden, maar ze hebben er weer zelf voor gezorgd.
Bayat buiten!!

Gesloten