Ticketverkoop

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » wo 31 mar 2010 8:18

buffalomen schreef:buiten de hoofdtribune dacht ik vernomen te hebben dat het overal 25 euro was.
idd, normaalgezien zijn er slechts 2 verschilende prijscategorieën, achter het doel en de zijkant.

Nu, de meeste sfeer en de spionkop is achter het doel, dus 25€ vind ik heel schappelijk van prijs voor een Bekerfinale, trouwens evenveel als 2 jaar terug. Wie hierover ook al begint te wurtelen blijft beter thuis.
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

maqe

Bericht door maqe » wo 31 mar 2010 8:27

buffalomen schreef:buiten de hoofdtribune dacht ik vernomen te hebben dat het overal 25 euro was.
ik kan ook maar zeggen wat ik gisterenavond doorgekregen heb op het OC hé ;) de prijzen stonden zo op papier... ze zullen allicht een dezer dagen ook wel op de website verschijnen zeker?
25 euro vind ik een zeer schappelijke prijs, hoewel ik nie meer weet hoeveel we de vorige keer betaald hebben... iemand?
40 euro voor een goeie zitplaats met deftig zicht zou ik ook nog willen betalen, maar in die zijvakken heb ik geen idee hoe het zicht daar is...
ZLATAN = JUNAK :hail:
Oli schreef:Zlatan moet hier trouwens blijven. Voor het leven.

ernie

Bericht door ernie » wo 31 mar 2010 8:29

maqe schreef:
ik kan ook maar zeggen wat ik gisterenavond doorgekregen heb op het OC hé ;) de prijzen stonden zo op papier... ze zullen allicht een dezer dagen ook wel op de website verschijnen zeker?
25 euro vind ik een zeer schappelijke prijs, hoewel ik nie meer weet hoeveel we de vorige keer betaald hebben... iemand?
40 euro voor een goeie zitplaats met deftig zicht zou ik ook nog willen betalen, maar in die zijvakken heb ik geen idee hoe het zicht daar is...
Ik heb vorige keer voor een plaats in de zijtribune (zijkant) 45€ betaald
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

maqe

Bericht door maqe » wo 31 mar 2010 8:33

Afbeelding

kan iemand nu eens juist zeggen waar onze plaatsen dan gaan zijn deze keer? Is dat dan alles wat int geel staat? Want ik zat vorige keer in groen B, en die van Anderlecht zaten toen links van mij...

Turbostef

Bericht door Turbostef » wo 31 mar 2010 8:33

volgens mij T3 + T4...

ernie

Bericht door ernie » wo 31 mar 2010 8:36

ja, vorige keer zaten wij in T1+T2

Go SK Erembodegem!

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » wo 31 mar 2010 8:37

tiens, ik dacht dat we vorige keer in da geel vak zaten? niet?

dacht vak G of T in da geel vak...
krewl :love: #WAOF

Turbostef

Bericht door Turbostef » wo 31 mar 2010 8:38

idd, vorige keer hadden wij T1 en T2, denk dat Maqe beetje last heeft van geheugenverlies :D

ernie

Bericht door ernie » wo 31 mar 2010 8:38

Turbostef schreef:idd, vorige keer hadden wij T1 en T2, denk dat Maqe beetje last heeft van geheugenverlies :D
Ofwel zat ze bij ANderlecht! :eek:

Go SK Erembodegem!

maqe

Bericht door maqe » wo 31 mar 2010 8:38

waar is eigenlijk het rollervak? Vorige keer zat ik vlakbij Bieb... en ik dacht dat da vak B groen was, ma kbegin nu te twijfelen... kga mijn ticket van vorige keer eens zoeken :)

stropke

Bericht door stropke » wo 31 mar 2010 8:39

Turbostef schreef:idd, vorige keer hadden wij T1 en T2, denk dat Maqe beetje last heeft van geheugenverlies :D

wij zaten in de B juist achter de gang , prachtig plaatsen
Buffalo zijn , is mijn leven !!

Turbostef

Bericht door Turbostef » wo 31 mar 2010 8:39

maqe schreef:waar is eigenlijk het rollervak? Vorige keer zat ik vlakbij Bieb... en ik dacht dat da vak B groen was, ma kbegin nu te twijfelen... kga mijn ticket van vorige keer eens zoeken :)
dan zat je allicht in T1, vak B :lol:

superboksic

Bericht door superboksic » wo 31 mar 2010 8:40

T3 is beduidend groter dan T1, dus lijkt het me logisch dat we T3 en T4 zullen krijgen.

In T1 zitten dan ook nog eens de pers en de genodigden dus daar verlies je ook veel plaatsen aan.

maqe

Bericht door maqe » wo 31 mar 2010 8:40

hehe :) dan zal ik in vak B rood gezeten hebben blijkbaar... en nu ik goed nadenk ( :D ) weet ik ook weer dat de spelers vanuit onze tribune het plein opkwamen... dus zal idd T1 geweest zijn... mea culpa maxima :)

maqe

Bericht door maqe » wo 31 mar 2010 8:43

Turbostef schreef:
maqe schreef:waar is eigenlijk het rollervak? Vorige keer zat ik vlakbij Bieb... en ik dacht dat da vak B groen was, ma kbegin nu te twijfelen... kga mijn ticket van vorige keer eens zoeken :)
dan zat je allicht in T1, vak B :lol:
just, er was nog een vak naast ons en dan was er zo'n hekken... en daarnaast begon dan T4 waar die nekken zaten... en er hing daar zo'n groot scorebord voor T4 (of hangt da voor T2 ook?)... jaja, het komt allemaal terug nu, beetje bij beetje :D

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » wo 31 mar 2010 8:45

yiha, wil wel eens aan den anderen kant zitten, superdagske gehad twee jaar geleden... achteraf in Gent leute gehad en opde foto mee Smoje.
krewl :love: #WAOF

Waldorf

Bericht door Waldorf » wo 31 mar 2010 9:13

ernie schreef:Ik heb vorige keer voor een plaats in de zijtribune (zijkant) 45€ betaald
Ik denk dat het achter de goal voor de bovenste ring 25 euro was en voor de onderste 35 euro.
Wij stonden bovenaan en betaalden alleszins 25 euro.

Dario Smoje

Bericht door Dario Smoje » wo 31 mar 2010 9:16

Waldorf schreef:
ernie schreef:Ik heb vorige keer voor een plaats in de zijtribune (zijkant) 45€ betaald
Ik denk dat het achter de goal voor de bovenste ring 25 euro was en voor de onderste 35 euro.
Wij stonden bovenaan en betaalden alleszins 25 euro.
beneden ook 25, vak E.

okerman4

supporters

Bericht door okerman4 » wo 31 mar 2010 10:40

Hoop alleen maar dat er een betere scheiding zal zijn van de supporters want twee jaar geleden zaten er supporters van Anderlecht naast mij in de hoofdtribune.Vandaar een goed idee om de abonnees enkel een ticket te verkopen op vertoon van hun abonnement;twee jaar geleden stonden er veel zogezegde supporters te wachten aan de loketten van ons secretariaat die meerdere tickets kochten maar die eigentlijk voor anderlecht waren.
every revolution starts with one small act

Big Dog
Contacteer:

Re: supporters

Bericht door Big Dog » wo 31 mar 2010 10:46

okerman4 schreef:Hoop alleen maar dat er een betere scheiding zal zijn van de supporters want twee jaar geleden zaten er supporters van Anderlecht naast mij in de hoofdtribune.Vandaar een goed idee om de abonnees enkel een ticket te verkopen op vertoon van hun abonnement;twee jaar geleden stonden er veel zogezegde supporters te wachten aan de loketten van ons secretariaat die meerdere tickets kochten maar die eigenlijk voor anderlecht waren.
Denk niet dat ge daar moet op rekenen want ze gaan proberen van de goede verhouding tussen cercle en gent om er een gezamenlijk feest van te maken wat ik persoonlijk goed vind, we zitten al lang genoeg in vakjes geduwd. Er zal wel nog gescheiden vakken zijn maar geen bufferzone als politie Brussel dit toelaat. Op Kortrijk is daarvoor sinds dit seizoen zelfs de tribune achter doel een gemengde tribune :clap: :clap:

stropke

Re: supporters

Bericht door stropke » wo 31 mar 2010 10:51

okerman4 schreef:Hoop alleen maar dat er een betere scheiding zal zijn van de supporters want twee jaar geleden zaten er supporters van Anderlecht naast mij in de hoofdtribune.Vandaar een goed idee om de abonnees enkel een ticket te verkopen op vertoon van hun abonnement;twee jaar geleden stonden er veel zogezegde supporters te wachten aan de loketten van ons secretariaat die meerdere tickets kochten maar die eigentlijk voor anderlecht waren.

inderdaad en niet alleen voor Anderlecht maar ook velen die ze daar kwamen opkopen .
Waarom zo moeilijk doen.... gewoon zoals over 2 jaar voor erkende supportersclubs.... namen opgeven van aangesloten leden en achter kaarten gaan , wel max 3 bussen.
Maar nu moeten we al die papierwerk doen , eerst copie's ( dat is nu plots niet meer nodig ) maar nu moeten we de beide nummers van abo / playof op een lijst zetten, afspraak maken met Gent om ze dan te gaan halen ......
Daarom een dikke :thumb: voor al die mensen die ook zoals ik de laatste dagen ons zot gebeld / gemaild hebben naar onze leden .... en het kan nog eens veranderen want vandaag komen de federatie en bestuur weer samen .
Wordt vervolgd..... :confused:
Buffalo zijn , is mijn leven !!

okerman4

tickets

Bericht door okerman4 » wo 31 mar 2010 11:12

Vind toch dat abonnees die zowel voor de competitie als voor de playoffs een abo hebben gekocht voorrang mogen krijgen;trouw moet worden beloond;op de bussen zitten er veel die meegaan als het goed gaat maar als het slecht gaat zie je ze niet meer.
every revolution starts with one small act

tomahawk

Bericht door tomahawk » wo 31 mar 2010 14:36

Er zou eigenlijk een nieuw systeem moeten uitgewerkt worden. Iets met loyalty points ( zoals bij sommige Engelse clubs), je krijgt dan punten voor alle matchen die je ooit hebt bijgewoond, bvb ook extra punten voor uitwedstrijden, Europese matchen enz...
Iemand die 11 jaar abonnee geweest is maar juist dit jaar geen abonnement meer heeft zou zo toch nog voorrang kunnen krijgen.

ma bon, is een andere discussie natuurlijk.

chris laurens
Contacteer:

Bericht door chris laurens » wo 31 mar 2010 14:49

ik ben een trouwe fan sinds men 8-9 jaar, toch heb ik nog nooit in mijn leven een abo gehad.
gemiddeld ga ik de laatste jaren naar een 10 à 15 matchen per jaar gaan kijken (soms op verplaatsing, meestal thuis).
met 2 seizoenen geleden een uitschieter waar ik op een 5-tal wedstrijden na alles gaan kijken ben (zowel thuis als op verplaatsing).
een abo zal voor mij wss pas haalbaar zijn als we verhuizen naar een nieuw stadion.
ik persoonlijk heb geen enkel probleem met de voorrangsregel.
'k vind het maar doodnormaal dat abo houders voorrangkrijgen op de mensen die maar sporadisch gaan kijken.
ik snap de commotie er rond eigenlijk niet zo goed.
dit is toch een logische regel?

AdekamniOlufade

Bericht door AdekamniOlufade » wo 31 mar 2010 15:01

2j geleden werd er blijkbaar geneut dat abbo's geen voorrang kregen, nu ze dat wel doen ist weer niet goed...

Het Oog

Bericht door Het Oog » wo 31 mar 2010 15:16

AdekamniOlufade schreef:2j geleden werd er blijkbaar geneut dat abbo's geen voorrang kregen, nu ze dat wel doen ist weer niet goed...
Niemand neut, behalve de supsclubs en Big Dog in het bijzonder.
Dit is gewoon de best denkbare regeling. leve Michel L :evil:

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » wo 31 mar 2010 15:17

2 jaar geleden werd er niets geneut. Dat zijn allemaal verzinsels van het bestuur.
Bayat buiten!!

Het Oog

Bericht door Het Oog » wo 31 mar 2010 15:20

Uufflakke schreef:2 jaar geleden werd er niets geneut. Dat zijn allemaal verzinsels van het bestuur.
Zever, gezever. Iedereen was malcontent dat er al na 5 dagen geen kaarten meer waren en dat men soms 3 uur moest staan aanschuiven; Ongecontroleerde chaos, dat was het.

Lopez 78

Bericht door Lopez 78 » wo 31 mar 2010 15:24

Twee jaar geleden werd er geneut omdat Michel L. en zijn bende er niet in slaagden een verkoop te organiseren zonder defecte computers, weerspanninge printers, boertige verkopers, ed.

Nu wordt er geneut omdat Michel L. en Patrick L. er niet in slagen een respectabel aantal PO abonnementen aan de man te brengen, en bijgevolg alle trucken proberen boven te halen om de Bekerfinale te koppelen aan een abonnement.
Cesar Arzo Amposta = baas

Uufflakke

Bericht door Uufflakke » wo 31 mar 2010 15:29

Het Oog schreef:
AdekamniOlufade schreef:2j geleden werd er blijkbaar geneut dat abbo's geen voorrang kregen, nu ze dat wel doen ist weer niet goed...
Niemand neut, behalve de supsclubs en Big Dog in het bijzonder.
Dit is gewoon de best denkbare regeling. leve Michel L :evil:
Dag Michel Lou. Kom je weer neuzen op het forum?
Bayat buiten!!

Gesloten