Buffalo Village
-
Het klopt niet volledig. De eerste Club om zo'n party onder het atomium te organiseren was Germinal Beerschot en heel die event in handen gegeven van één bepaalde cafébaas, die ook alle café's rond het kiel waar de supportersclubs zitten bezit. Die man heeft toen ook een patent genomen op het outdoorconcept en elke club die het nadien daar wou organiseren moest bij hem langs de kassa passeren. Dit is ook de reden waarom er in 2006 en 2007 geen feest was. De laatste 2 jaar werd er door Gent en Mechelen wel betaald, maar zowel de bond als de clubs bleven verveeld zitten met deze zaak.BuffaloKatje schreef:Tis gewoon den Bond die het deze keer ZELF wil organiseren...en niet meer zoals voorheen door een privépersoon.
Als den Bond iets organiseert...(kzwijg)
het indoorconcept omzeilt dit alles.
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of es tij duud.
-
- Contacteer:
stropke schreef:Daarom maken wij steeds een goede afspraak met deze die met onze bus meerijden.... wie dronken is mag tevoet naar huis en we delen onze drankvoorraad zodat iedereen genoeg heeft maar niet overdreven ..... en daarna is hopelijk volle bak !Maltezerleeuwtje schreef:Was toch over 2 jaar net hetzelfde...of die party nu indoor of outdoor is,niemand zegt dat je je volledig spertel moet zuipen vooraleer de match begint.
Ik had het ook liever zoals 2 jaar geleden maar met ons schitterend weer hier in België kan het best zijn dat het op 15 Mei mss een hele namiddag onweert en dan zal iedereen zeggen dat die hallen een zeer goed idee was.
Ik heb er 2 jaar geleden ook gezien die volledig spertel waren vooraleer de wedstrijd begon...ieder zijn goesting maar ik ga in de eerste plaats om die wedstrijd te bezien.Al de rest is mooi meegenomen qua randactivitieten,ik ga ook pinten drinken maar tussendoor een paar cola's drinken en zeker wat eten zodat ik deftig genoeg ben vooraleer de wedstrijd begint.Na de wedstrijd...dat is een ander paar mouwen.

Hoewel... weet je hoeveel het huren van een hal kost?Alexandre schreef:Het klopt niet volledig. De eerste Club om zo'n party onder het atomium te organiseren was Germinal Beerschot en heel die event in handen gegeven van één bepaalde cafébaas, die ook alle café's rond het kiel waar de supportersclubs zitten bezit. Die man heeft toen ook een patent genomen op het outdoorconcept en elke club die het nadien daar wou organiseren moest bij hem langs de kassa passeren. Dit is ook de reden waarom er in 2006 en 2007 geen feest was. De laatste 2 jaar werd er door Gent en Mechelen wel betaald, maar zowel de bond als de clubs bleven verveeld zitten met deze zaak.BuffaloKatje schreef:Tis gewoon den Bond die het deze keer ZELF wil organiseren...en niet meer zoals voorheen door een privépersoon.
Als den Bond iets organiseert...(kzwijg)
het indoorconcept omzeilt dit alles.

Money can't buy passion
Daarom zou ik willen weten wie dat organisatorisch gaat aanpakken...
En hoe kan die gast van beerschot in godsnaam geld vragen voor een openbaar plein??
Bij mijn weten kunnen wij met onze supfed dit zelf organiseren indien we de nodige vergunningen verkrijgen.
Als die gast van beerschot afspraken heeft met stad Brussel over dat plein is dat totaal onwettig aangezien er geen enkel verband is tussen hem en het event dat daar plaatsvindt.
Je kan het vergelijken met de Gentse Feesten: Pleinorganisatoren mogen ook geen geld vragen aangezien het openbare plaatsen zijn, zij betalen rechtstreeks aan Stad Gent:
Indien de supfed dit leest zou ik graag een aanvraag willen indienen om die open air Buffalo Village te organiseren. Ik kan er immers redelijk wat sponsors opzetten...
En hoe kan die gast van beerschot in godsnaam geld vragen voor een openbaar plein??
Bij mijn weten kunnen wij met onze supfed dit zelf organiseren indien we de nodige vergunningen verkrijgen.
Als die gast van beerschot afspraken heeft met stad Brussel over dat plein is dat totaal onwettig aangezien er geen enkel verband is tussen hem en het event dat daar plaatsvindt.
Je kan het vergelijken met de Gentse Feesten: Pleinorganisatoren mogen ook geen geld vragen aangezien het openbare plaatsen zijn, zij betalen rechtstreeks aan Stad Gent:
Indien de supfed dit leest zou ik graag een aanvraag willen indienen om die open air Buffalo Village te organiseren. Ik kan er immers redelijk wat sponsors opzetten...
"If we don't change, we don't progress. And we are, after all, a progressive nation... "
Er is in ieder geval genoeg plaats in die Hal 3, no worries.

Open Air is een heel leuk idee... als het goed weer is zoals 2 jaar geleden. Als het die dag serieus regent, dan flopt dat daar in mijn ogen gewoon omdat je nergens kan schuilen en iedereen wel gewoon wat later zal komen.
Ik hoop in ieder geval dat ze toch wat prominente dj's gaan uitnodigen... Neon en co... Maar ook gasten als The Subs die hun dj-sets onder de naam Buffalo Beats draaien. Misschien dat je zelfs 2ManyDJ's eens kunt aanspreken. Misschien megalomaan idee, maar you never know. Al zal dat volledig van hun agenda afhangen, want die gaan er geen andere zaken voor laten en wonen in Londen, zeker?.

Open Air is een heel leuk idee... als het goed weer is zoals 2 jaar geleden. Als het die dag serieus regent, dan flopt dat daar in mijn ogen gewoon omdat je nergens kan schuilen en iedereen wel gewoon wat later zal komen.
Ik hoop in ieder geval dat ze toch wat prominente dj's gaan uitnodigen... Neon en co... Maar ook gasten als The Subs die hun dj-sets onder de naam Buffalo Beats draaien. Misschien dat je zelfs 2ManyDJ's eens kunt aanspreken. Misschien megalomaan idee, maar you never know. Al zal dat volledig van hun agenda afhangen, want die gaan er geen andere zaken voor laten en wonen in Londen, zeker?.
- superboksic
- superboksic
Tis da, een forum is daar niet de meest geschikte locatie voor he.Neon schreef:Laten we beginnen met wat/hoe/met wie & vooral waar, dan budget opstellen en dan beginnen finetunen
Maar daarom graag ergens contactpersoon van de supfed of de personen die zich bezighouden met deze zaak..
Misschien eens bellen naar het secretariaat?
- Maltezerleeuwtje
- BRUSSELSbuffalo
- BIEB
- Contacteer:
crowd-rolling
(zet er koppelteken in want zonder leest het raar)
(zet er koppelteken in want zonder leest het raar)
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
Vanavond met Dirk Piens gesproken: de plannen van het bestuur zijn om de Buffalo Village (inderdaad dus in hal 3) te laten starten rond 15u, 15u30... zo is er voldoende tijd voor iedereen om eerst een paar uurkes te genieten van de BV en daarna rustig af te zakken naar het Koning Boudewijnstadion voor de match... er wordt morgen verder vergaderd over nog bijkomende regelingen en andere dingen die het bestuur zou willen uitwerken...
ZLATAN = JUNAK 

Oli schreef:Zlatan moet hier trouwens blijven. Voor het leven.
- buffalomen