feestbusje met dj en dansvloerke ....... 40 man !
in de vroege namiddag al afzakken noar aqualibi om fris en schuune gewassen op 't feestje te komen.
zoe me gien paaldansereskes loaten komen op den party ?
bananaman

door die affaire " tickets " zijn we nu nog met 74, we zoeken dus nu ook naar 30 fans met abo , vertrek aan de driebeek te Gentbrugge.stropke schreef:wij waren al een tijdje gestopt met onze 2 bussen ( 106 p.) omdat het allemaal westbuffalovrienden zijn en hun gezinnen.
Weet er nog iemand plaatsen vrij op een bus voor 7 man zonder abo? Ik ben het bellen beu daarom post ik iets op het forumskirmisher schreef:Kwestie van traditie in ere ter houden. Begin het aantal bussen maar al mee te delen!
Met andere woorden: krepeer maar, supporter of toerist, maakt niks uit...floor schreef: Hij windt zich dan ook behoorlijk op over de organisatie van de ticketverkoop. ‘Een laffe streek', zegt hij onomwonden. ‘Als ik een evenement organiseer, wil ik zo snel mogelijk mijn kaarten verkopen. Aan wie, maakt mij dan niets uit. Volzet is volzet.'
Die zin dat gij dik zet moet ge wel de zin ervoor bij nemen.Slaat op de tickets van het evenement en niet de bussen daar.Koenardinho schreef:Met andere woorden: krepeer maar, supporter of toerist, maakt niks uit...floor schreef: Hij windt zich dan ook behoorlijk op over de organisatie van de ticketverkoop. ‘Een laffe streek', zegt hij onomwonden. ‘Als ik een evenement organiseer, wil ik zo snel mogelijk mijn kaarten verkopen. Aan wie, maakt mij dan niets uit. Volzet is volzet.'
Onnozel manneke
No worries, ik had het wel degelijk goed gelezen.Aret schreef:Die zin dat gij dik zet moet ge wel de zin ervoor bij nemen.Slaat op de tickets van het evenement en niet de bussen daar.Koenardinho schreef: Met andere woorden: krepeer maar, supporter of toerist, maakt niks uit...
Onnozel manneke
Zijt ge daar weer met uwe zever : ik heb in 1 keer met de smile meer uitgegeven dan uw gans jaar ( Rome heeft mij 350 Euro gekost ) , veeg met andere woorden mijn kloten aan het geld dat het mij kost, maar ben het beu om door de nieuwe garde bestempeld te worden als een 'outlaw' omdat ik de rest van het jaar moet werken en geen abo kan kopen omdat het voor mij niet rendabel is. Ik ga 40 jaar met hart en ziel naar mijn Buffalo's, het was tot voor kort nooit nodig om een abo te kopen omdat we voor een leeg stadion speelden ( ja, ik was er bij in 3de klasse ! ) maar omdat men de laatste jaren beslist heeft om aan klantenwerving te doen en zo abo's aan dumping prijzen aan jongeren weg te geven ben ik plots gecatalogiseerd als een slechte supporter die geen rechten heeft omdat hij geen abo heeft.Buffalo_Hool schreef:'t zal wel. ik heb dit jaar 265 euro aan abo's betaald dus wil ik ook mijn voorrang. Mensen die geen 2 abo's hebben is in 95% vd gevallen omdat ze er niet zoveel geld willen aan uitgeven.
Niemand zegt dat. Ik in ieder geval niet.Woodside schreef:Zijt ge daar weer met uwe zever : ik heb in 1 keer met de smile meer uitgegeven dan uw gans jaar ( Rome heeft mij 350 Euro gekost ) , veeg met andere woorden mijn kloten aan het geld dat het mij kost, maar ben het beu om door de nieuwe garde bestempeld te worden als een 'outlaw' omdat ik de rest van het jaar moet werken en geen abo kan kopen omdat het voor mij niet rendabel is. Ik ga 40 jaar met hart en ziel naar mijn Buffalo's, het was tot voor kort nooit nodig om een abo te kopen omdat we voor een leeg stadion speelden ( ja, ik was er bij in 3de klasse ! ) maar omdat men de laatste jaren beslist heeft om aan klantenwerving te doen en zo abo's aan dumping prijzen aan jongeren weg te geven ben ik plots gecatalogiseerd als een slechte supporter die geen rechten heeft omdat hij geen abo heeft.Buffalo_Hool schreef:'t zal wel. ik heb dit jaar 265 euro aan abo's betaald dus wil ik ook mijn voorrang. Mensen die geen 2 abo's hebben is in 95% vd gevallen omdat ze er niet zoveel geld willen aan uitgeven.
vorige keer kwamen alle (of toch gigantisch veel) bussen samen op de parking aan de Ikea en van daaruit werd er in kolonne naar Brussel gereden.franske schreef:de deinsebuffalomotherfuckers hebben ook nen bus ingelegd,
nog +/- 10 plaatsen over
stops in machelen/deinze/gent
Hoe zit dat eigenlijk met de parking voor de bussen op den Heizel, moet ik iemand van supfed contacteren of...?
(het is den eerste keer dak da doe)
Ge bedoelt wie van die andere 6 inwoners van Moerbeke ook eventueel zouden gaan ?vasQuez schreef:dezen Moerbekebuffalomotherfucker vraagt zich af of er nog andere Moerbekebuffalomotherfuckers naar den Heyzel gaan???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten