das daar altijd zo zeMags schreef:
naar brugge heb ik zelf eens 10€ betaald, en had geen plaats meer op de bus, heb de hele rit moeten rechtstaan (chance dat ni ver is...)
Ticketverkoop
- BIEB
- Contacteer:
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- BIEB
- Contacteer:
en voor alle duidelijkheid; kheb niets tegen de mensen v P2B, zeker niet, maar dat overdrijven altijd is degoutant
Als supclub waren ze nonstop aant zoeken naar mensen die bestuurslid wouden worden, maw ze hadden onvoldoende werkkracht, en dan toch telkens meer willen ..
@ Sven; mja die '700' zijn ook maar mensen, dusja
Als supclub waren ze nonstop aant zoeken naar mensen die bestuurslid wouden worden, maw ze hadden onvoldoende werkkracht, en dan toch telkens meer willen ..
@ Sven; mja die '700' zijn ook maar mensen, dusja
- BIEB
- Contacteer:
in elk geval een klachtenregen op komst
Zijn zo veel mensen die een buske willen inleggen
Zijn zo veel mensen die een buske willen inleggen
inderdaad heel spijtig voor diegene die nog geen tickets hebben, waaronder 5 dames uit onze groep van 40. Hopelijk geraken ze alsnog aan een ticket. bij ons zullen ze alleszins niet zitten want vak F is volgens mijn weten reeds volzet.
Je kan het "Place 2 be" ook niet kwalijk nemen (buiten dat ze dan profiteurs zijn) dat ze kost wat kost hun mensen een ticket willen bezorgen. Deze situatie is een logisch gevolg van het te kort aan tickets en de politiek die het bestuur gevolgd heeft.
Wij hebben 1 persoon die vanavond post zal plaats nemen aan de loketten, wij wensen hem veel succes toe
btw mensen die naar ginder gaan, foto's nemen!
Je kan het "Place 2 be" ook niet kwalijk nemen (buiten dat ze dan profiteurs zijn) dat ze kost wat kost hun mensen een ticket willen bezorgen. Deze situatie is een logisch gevolg van het te kort aan tickets en de politiek die het bestuur gevolgd heeft.
Wij hebben 1 persoon die vanavond post zal plaats nemen aan de loketten, wij wensen hem veel succes toe

btw mensen die naar ginder gaan, foto's nemen!

- BIEB
- Contacteer:
idd, maja, 700 man is zo wa het gemiddelde van een gewone Gentverplaatsing
- BIEB
- Contacteer:
als er dus erna maar 700 tickets zijn, en ge er 20 kunt kopen ..
kan het wel rap gaan
kan het wel rap gaan
Elke persoon die zich naar het secretariaat begeeft kan tot 20 tickets aankopen indien hij 10 id-kaarten of kopijen ervan bij heeft en genoeg geld natuurlijk.El Belga schreef:Ben efkes nie mee gelijk?BIEB schreef:als er dus erna maar 700 tickets zijn, en ge er 20 kunt kopen ..
kan het wel rap gaan

Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of es tij duud.
Ah merci... Nog een praktisch vraagske: ik loop momenteel rond met een voorlopig paspoort (wegens verlies van portefeuille)...Alexandre schreef:Elke persoon die zich naar het secretariaat begeeft kan tot 20 tickets aankopen indien hij 10 id-kaarten of kopijen ervan bij heeft en genoeg geld natuurlijk.El Belga schreef: Ben efkes nie mee gelijk?
Zouden ze daar moeilijk over doen? Want mij lijkt het dat dit evenwaardig is aan een gewoon paspoort, niet?
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/
Ze mogen daar zelfs niet moeilijk over doen.El Belga schreef:Ah merci... Nog een praktisch vraagske: ik loop momenteel rond met een voorlopig paspoort (wegens verlies van portefeuille)...Alexandre schreef: Elke persoon die zich naar het secretariaat begeeft kan tot 20 tickets aankopen indien hij 10 id-kaarten of kopijen ervan bij heeft en genoeg geld natuurlijk.
Zouden ze daar moeilijk over doen? Want mij lijkt het dat dit evenwaardig is aan een gewoon paspoort, niet?
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt
- Koenardinho
Ik had van iemand een A4-tje mee met een "uittreksel" van zijn paspoort, was ook voldoende. Ze bekeken de passpoorten bijna niet, ik kreeg ze bijna onmiddellijk terug. Denk dat ze zich vooral baseren op de abo's.ichmwa schreef:Ze mogen daar zelfs niet moeilijk over doen.El Belga schreef: Ah merci... Nog een praktisch vraagske: ik loop momenteel rond met een voorlopig paspoort (wegens verlies van portefeuille)...
- Koenardinho
Geen paniek, indien je aan geen kaart geraakt gewoon in Brugge gaan halen, ze moeten ons maar meer plaatsen geven, die mannen verkopen op dit moment 6.000 van hun 20.000 tickets, dat is gewoon belachelijk ! Tribune achter het doel hadden ze moeten krijgen en de rest voor ons.El Belga schreef:Ah merci... Nog een praktisch vraagske: ik loop momenteel rond met een voorlopig paspoort (wegens verlies van portefeuille)...Alexandre schreef: Elke persoon die zich naar het secretariaat begeeft kan tot 20 tickets aankopen indien hij 10 id-kaarten of kopijen ervan bij heeft en genoeg geld natuurlijk.
KAA Gent krijgt extra tickets voor de bekerfinale!
Exacte info later deze avond op www.gentenaar.be/gent
Exacte info later deze avond op www.gentenaar.be/gent
- verscheure