Vertrekken de bussen allemaal samen?
-
Vertrekken de bussen allemaal samen?
Weet er iemand of de bussen weer verzamelen aan den expo gelijk vorige finale. of kunt ge vertrekken wanneer ge wilt?
- BIEB
- Contacteer:
ge kon vorige keer ook vertrekken wanneer ge wou
aan expo was aangerade vlede keer, alsk het juist heb
aan expo was aangerade vlede keer, alsk het juist heb
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
-
- BRUSSELSbuffalo
-
tja, hoe komt dat, ... omdat het bestuur dat zo beslist heeft zeker, .. Heb ze al op andere gedachten proberen brengen, maar helaas voorlopig zonder chance, ...
Langs de andere kant, zo een préparty met 350 buffalo's in een tentje en een DJ die voor ambiance zorgt, .. 't zal ook wel niet zooooooooooo slecht zijn zeker?
Probleem is dat meer dan de helft al wat scheef zal zijn eer we in Brussel toekomen, ...
Langs de andere kant, zo een préparty met 350 buffalo's in een tentje en een DJ die voor ambiance zorgt, .. 't zal ook wel niet zooooooooooo slecht zijn zeker?
Probleem is dat meer dan de helft al wat scheef zal zijn eer we in Brussel toekomen, ...

koenie
Omdat er ook mensen zijn die de zaterdag nog moeten werken (zoals ik) tot 15u.koeniee schreef:tja, hoe komt dat, ... omdat het bestuur dat zo beslist heeft zeker, .. Heb ze al op andere gedachten proberen brengen, maar helaas voorlopig zonder chance, ...
En vertrekken om half 5, dan ben je daar om half 6 en dan is er nog 3u tot de match start, da is meer dan genoeg
~Hebt vertrouwen in uzelve~
Ik heb net wat rond gebeld ivm de bussen. Ik had een zekere Rudi aan de lijn van de supportersfederatie. Het was een zeer slechte lijn dus ik heb niet alle informatie.
Als ik het goed begrijp is het NIET VERPLICHT om de bussen op voorhand aan te melden en met een busnummer naar de heizel te rijden?
Ik herinner me dat we dit twee jaar geleden wel hadden.
Iemand die als een goede uitleg heeft gehad hierover en die graag wil delen?
Als ik het goed begrijp is het NIET VERPLICHT om de bussen op voorhand aan te melden en met een busnummer naar de heizel te rijden?
Ik herinner me dat we dit twee jaar geleden wel hadden.
Iemand die als een goede uitleg heeft gehad hierover en die graag wil delen?
- oudenaardsebuffalo
Gisteren bericht gekregen van mijn supportersclub dat er een "combiregeling" geregeld is voor de bussen om allemaal te vertrekken van uit flanders expo. Het is echter geen verplichting hier aan mee te doen
vlaamse ardennen buffalo's rijden alvast WEL naar den expo. Voorafgaand blijft de stopplaats aan de makro wel behouden
vlaamse ardennen buffalo's rijden alvast WEL naar den expo. Voorafgaand blijft de stopplaats aan de makro wel behouden
King Ivan Rules
- Maltezerleeuwtje
Het is inderdaad zo dat men gezamelijk MAG vertrekken vanaan Flanders Expo en daar zal onder politiebegeleiding de gehele colonne richting Brussel vertrekken.
Het is idd niet verplicht en wijzelf van The Winnetous rijden vanaan ons supporterslokaal rechtstreeks naar de Heizel.
Het is idd niet verplicht en wijzelf van The Winnetous rijden vanaan ons supporterslokaal rechtstreeks naar de Heizel.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*