Buffalosongs !
Buffalosongs !
Leer ze maar al van buiten !
Buffalomars !
Ne echte Gentenair is ne Buffalo !
't Vliegerke !
Al wie nie springt, is FCB !
Buffalo Blue - White Army !
FC Bruges run away !
We love you !
C'est Buffalo !
Vul gerust maar aan !!!!
Buffalomars !
Ne echte Gentenair is ne Buffalo !
't Vliegerke !
Al wie nie springt, is FCB !
Buffalo Blue - White Army !
FC Bruges run away !
We love you !
C'est Buffalo !
Vul gerust maar aan !!!!
BUFFALO IS ONS LEVEN !!
Re: Buffalosongs !
De vlieger gaat moeilijk worden vrees ik
20.000 man die elk op z'n eigen tempo zingt 
Al wie ni springt is FCB mss omdat het tegen Cercle is, en dan nog !
Laat die boeren voor wat ze zijn en supporter voor onze Buffalo's
Den Buffalomars moet/gaat zalig zijn

Dat gaat ge toch niet zingen op een bekerfinale tegen Cercle mag ik hopen ...Diedie schreef:FC Bruges run away !

2 jaar geleden toch gelukt?EOX schreef:De vlieger gaat moeilijk worden vrees ik20.000 man die elk op z'n eigen tempo zingt
![]()
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt
- Maltezerleeuwtje
²EOX schreef:De vlieger gaat moeilijk worden vrees ik20.000 man die elk op z'n eigen tempo zingt
Dat gaat ge toch niet zingen op een bekerfinale tegen Cercle mag ik hopen ...Diedie schreef:FC Bruges run away !
- Buffalo1991
- BRUSSELSbuffalo
Jammer, hun installatie is er ondertussen nog 2 jaar ouder op geworden, voorspelt weinig goeds.Maltezerleeuwtje schreef:Hopelijk hebben ze hun geluidsinstallatie wat verbeterd op de Heizel.
2 jaar geleden was er van de Buffalomars en het Belgisch volkslied nauwelijks iets te horen...
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
- buffalostamnummer7
hey buffalo moet wel zalig zijn als we da kunnen verwezenlijken met 20 000 man
http://www.youtube.com/watch?v=sfyRfB2CrxU
Allé AG
buffalostamnummer7 schreef:hey buffalo moet wel zalig zijn als we da kunnen verwezenlijken met 20 000 man

Oli schreef:Damn you ninjaSiebe
- BRUSSELSbuffalo
Is nog steeds een RAMP, was toch zo tijdens de finale vorig jaar tss Genk en Mechelen. Echt wel een schande voor een nationaal stadion!Maltezerleeuwtje schreef:Hopelijk hebben ze hun geluidsinstallatie wat verbeterd op de Heizel.
2 jaar geleden was er van de Buffalomars en het Belgisch volkslied nauwelijks iets te horen...
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
- BRUSSELSbuffalo
En nog iets gasten, en I'll say this only ooonce:
als ik enen naast mij hoor beginnen van 'al wie nie springt is FCB' heeft hij nen bonk op zijn Buffalosmoel. Het is een finale tss Cercle en Gent, die boeren zullen ondertussen al meer dan een week in de lappenmand liggen, ok?
We supporteren VOOR ONZE PLOEG !!!!
als ik enen naast mij hoor beginnen van 'al wie nie springt is FCB' heeft hij nen bonk op zijn Buffalosmoel. Het is een finale tss Cercle en Gent, die boeren zullen ondertussen al meer dan een week in de lappenmand liggen, ok?
We supporteren VOOR ONZE PLOEG !!!!
- BuffaloBen
- BRUSSELSbuffalo
daar kan ik nog mee leven, just for the fun of it, nadien... SCHLUSS!Ganda Ham schreef:ene keer in 23ste minuut mag, puur symbolisch, nadien niets meer
mochten we dat kunnen afspreken onder beide supportersgaren van de gantwaas en die van sirkul
- BRUSSELSbuffalo
Understatement! We zijn met 22.200potitten schreef:Aangezien we met 20000 zijn, keep it simple:
Buffalo, Buffalo, AA Gent
Veel valt daar niet aan van buiten te leren. Als vervanging voor elke verwijzing naar FCB in de lijst bovenaan dit topic
lees: tweeëntwintigduizendtweehonderd !!!

*zucht* Begin er weer niet aan, he. 't Is CERCLE Bruhhe tegen Kaa GENT. FCB doet niet mee. En FCBarcelona gaan we maar tegenkomen in de 1/4 finale van de Champions League

Buffalosongs, zeg je in je topictitel... Wel, hou het daar dan bij, aub.
Tegenwoordig zijn dat wel Buffalosongs bij uitstek...Waldorf schreef:*zucht* Begin er weer niet aan, he. 't Is CERCLE Bruhhe tegen Kaa GENT. FCB doet niet mee. En FCBarcelona gaan we maar tegenkomen in de 1/4 finale van de Champions League.
Buffalosongs, zeg je in je topictitel... Wel, hou het daar dan bij, aub.
- verscheure
- BRUSSELSbuffalo
dikke 2verscheure schreef:Sfeer is sfeer en die zal er zijn! Twee jaar geleden toch ook
Onnozelaars, precies of we gaan daar continu over brugge zingen
wat kan mij brugge die dag schelen
als wij de beker winnen, dan zal ik maar met 1 PLOEG in mijn hoofd zitten en dat is AA GENT
- The mindless
Is het nu echt niet mogelijk om een hele namiddag/avond/nacht niet te moeten refereren naar dat onkruid uit West-Vlaanderen?
Jezus, dat gejankt over Brugge begint ferm op mijn kl*ten te werken
Dat er strijd is tussen beide teams is positief maar hier begint het "object brugge" een bedroevende en belachelijke omvang te krijgen. In alles wat wij eens goed doen (zowel op sportief als financieel vlak), moeten die klojo's uit Brugge erbij betrokken worden.
Wat ik vooral horen wil:
Buffalo Buffalo AA Gent
't Vliegerke
De Buffalomars
Buffalo blue white army (klap klap klap)
Buffalo alé alé (of ole) - dat kwam op de vorige finale heel krachtig over
Persoonlijke aanmoedigingen voor de splers
Springeu
Don't take my rebels away
C'est Buffalo
Ritmisch handgeklap zoals op PSG
Jezus, dat gejankt over Brugge begint ferm op mijn kl*ten te werken

Dat er strijd is tussen beide teams is positief maar hier begint het "object brugge" een bedroevende en belachelijke omvang te krijgen. In alles wat wij eens goed doen (zowel op sportief als financieel vlak), moeten die klojo's uit Brugge erbij betrokken worden.
Wat ik vooral horen wil:
Buffalo Buffalo AA Gent
't Vliegerke
De Buffalomars
Buffalo blue white army (klap klap klap)
Buffalo alé alé (of ole) - dat kwam op de vorige finale heel krachtig over
Persoonlijke aanmoedigingen voor de splers
Springeu
Don't take my rebels away
C'est Buffalo
Ritmisch handgeklap zoals op PSG
Natuurlijk moeten we vooral Gent aanmoedigen die dag.
Maar als er 22.000 man, samen met misschien de 10.000 van cercle de "al wie nie springt is FCB" in gang zet, dan is dit wel het kippevelmoment van het jaar. Tot spijt van wie het benijt.
Wie herinnert zich niet de memorabele Gent-Cercle vorig jaar?
Maar als er 22.000 man, samen met misschien de 10.000 van cercle de "al wie nie springt is FCB" in gang zet, dan is dit wel het kippevelmoment van het jaar. Tot spijt van wie het benijt.
Wie herinnert zich niet de memorabele Gent-Cercle vorig jaar?