EINDELIJK DEFINITIEF: Buffalo Village II
-
en nog geen beetje.Turbostef schreef:volgens mij gaan er toch een aantal serieus moeite hebben om na Buffalo Village die trappen van de tribunes op te lopen ze... zo'n line-up...Neon schreef:Extra naam confirmed:
Les Mecs Eclectic
Word een fiestjeuuuh

" Hoe gruuter de belle, hoe kleiner de velooo! "
StuBru hoort er nu eenmaal bij. Thomas is zowat (samen met Sioen) het beste reclamebord voor onze club. Tevens is het dé jongerenzender bij uitstek, kwaliteitsvol, trendy, ... noem maar op. Sam draait trouwens heel goed.
Ik zou niet weten wat jij daar tegen zou hebben, laat staan wie jij wel zou willen.
Ik zou niet weten wat jij daar tegen zou hebben, laat staan wie jij wel zou willen.
Allez Gantwoaze!
Mjah, iedereen zit er hier zo maar wat op los te tekenenichmwa schreef:Plein lijkt mij even groot

En dat is groot genoeg. Niet flippen. Niet iedereen gaat daar naartoe ook. En met 3-4 man (vrouw...) op een 1 m³ kan best gezellig zijn

Idem hier... StuBru heeft niets met Gent te maken. Als Tomas of Sam willen draaien, des te leuker. Maar een link met Stu Bru is in mijn ogen niet nodig, al zou ik de muziek wel geestig vinden. Nu, met Davidov, The Subs, Zaki, Les Mecs, Neon,... op de line-up zal iedereen wel wat van zijn goesting hebben, no worries.
Als dé jongerenzender met heel wat Gentenaars die op en top onze Buffalo's zo in the picture plaatsen, zal nog niet wezen dat ze erbij horen! Sam draait dus idd goed en op 15 mei zijn alle Gentenaar Buffalo's en aangezien alle mediamensen die Gent en dus ook KAA Gent-mindend zijn, zijn ze een must op ons feest. Het zijn ook StuBru-mensen die alle festivals omkaderen, dat zou dus bij ons ook moeten.
Laatst gewijzigd door top68 op ma 26 apr 2010 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Allez Gantwoaze!
Top,
Line up die er op dit moment is bestaat enkel en alleen uit echte Kaa-Gent fans die ook al jaren naar de club komen.
Indien een Sam Debruyn wil draaien, met heel veel plezier maar wat is zijn meerwaarde aan een Buffalofeest indien hij geen interesse heeft in voetbal? of fan is van een andere ploeg? pas op, ik weet het niet he maar zijn affiniteit met de club is toch beduidend lager dan de andere namen.
Wat ik wel weet is dat de acts die er nu opstaan rasechte buffalo's zijn!
En met The Subs, Zaki, Fredo & Tang,...ligt er toch al redelijk wat gewicht in de schaal me dunkt
. E, btw ook gewicht uit StuBru hoek...
Van mijn part kunnen we er ook een Wet Wild & Wacko uurtje tussensteken LOL
Line up die er op dit moment is bestaat enkel en alleen uit echte Kaa-Gent fans die ook al jaren naar de club komen.
Indien een Sam Debruyn wil draaien, met heel veel plezier maar wat is zijn meerwaarde aan een Buffalofeest indien hij geen interesse heeft in voetbal? of fan is van een andere ploeg? pas op, ik weet het niet he maar zijn affiniteit met de club is toch beduidend lager dan de andere namen.
Wat ik wel weet is dat de acts die er nu opstaan rasechte buffalo's zijn!
En met The Subs, Zaki, Fredo & Tang,...ligt er toch al redelijk wat gewicht in de schaal me dunkt

Van mijn part kunnen we er ook een Wet Wild & Wacko uurtje tussensteken LOL

Laatst gewijzigd door Neon op ma 26 apr 2010 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
"If we don't change, we don't progress. And we are, after all, a progressive nation... "
Zeker, en alle lof voor je werk en line up. Heel mooi.
Ik duidt enkel op de omkadering. Zo'n festival wordt ook 'geleid', zo'n Thomas zou dus ideaal zijn om af en toe de wei zot te krijgen met zijn presentatie. Zoals op Werchter bevoorbeeld. Dat zijn kleine dingen, mar doen echt wel veel. Sam kan ook heel verassend uit de hoek komen en draait tevens goed. Betrek StuBru erbij en je krijgt een feest om duimen en vingers ervan af te likken. Als uitstraling kan dat tellen.
wow...kheb in geen tijden platen in mijn handen gehad, 't zou wa geven. Maar fietsen verleer je ook niet zeggen ze...
Ik duidt enkel op de omkadering. Zo'n festival wordt ook 'geleid', zo'n Thomas zou dus ideaal zijn om af en toe de wei zot te krijgen met zijn presentatie. Zoals op Werchter bevoorbeeld. Dat zijn kleine dingen, mar doen echt wel veel. Sam kan ook heel verassend uit de hoek komen en draait tevens goed. Betrek StuBru erbij en je krijgt een feest om duimen en vingers ervan af te likken. Als uitstraling kan dat tellen.
wow...kheb in geen tijden platen in mijn handen gehad, 't zou wa geven. Maar fietsen verleer je ook niet zeggen ze...

Laatst gewijzigd door top68 op ma 26 apr 2010 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Allez Gantwoaze!
Kijk, volledig met je eens om er bvb een Thomas De Soete bij te steken als host (waar ik btw ook mee bezig ben) maar de meerwaarde van een Sam De Bruyn is naar mijn inziens niet veel meer of die van mij, of die van Les Mecs of die van Fredo & Thang...top68 schreef:Zeker, en alle lof voor je werk en line up. Heel mooi.
Ik duidt enkel op de omkadering. Zo'n festival wordt ook 'geleid', zo'n Thomas zou dus ideaal zijn om af en toe de wei zot te krijgen met zijn presentatie. Zoals op Werchter bevoorbeeld. Dat zijn kleine dingen, mar doen echt wel veel. Sam kan ook heel verassend uit de hoek komen en draait tevens goed. Betrek StuBru erbij en je krijgt een feest om duimen en vingers ervan af te likken.
"If we don't change, we don't progress. And we are, after all, a progressive nation... "
- verscheure
Als je daar nog een De Soete zou kunnen bijzetten dan heb je FORMIDABEL werk afgeleverd!Neon schreef:Kijk, volledig met je eens om er bvb een Thomas De Soete bij te steken als host (waar ik btw ook mee bezig ben) maar de meerwaarde van een Sam De Bruyn is naar mijn inziens niet veel meer of die van mij, of die van Les Mecs of die van Fredo & Thang...top68 schreef:Zeker, en alle lof voor je werk en line up. Heel mooi.
Ik duidt enkel op de omkadering. Zo'n festival wordt ook 'geleid', zo'n Thomas zou dus ideaal zijn om af en toe de wei zot te krijgen met zijn presentatie. Zoals op Werchter bevoorbeeld. Dat zijn kleine dingen, mar doen echt wel veel. Sam kan ook heel verassend uit de hoek komen en draait tevens goed. Betrek StuBru erbij en je krijgt een feest om duimen en vingers ervan af te likken.

MATTHIEU VERSCHUERE -> BUFFALO FOREVER
fuck no, laat die maar thuistop68 schreef:StuBru hoort er nu eenmaal bij. Thomas is zowat (samen met Sioen) het beste reclamebord voor onze club. Tevens is het dé jongerenzender bij uitstek, kwaliteitsvol, trendy, ... noem maar op. Sam draait trouwens heel goed.
Zie mij graag, vul mijn maag. Dat is al wa dak vraag.
(www.zweethond.be)
(www.zweethond.be)
- BRUSSELSbuffalo
Het is AFDALEN van daaruit, de tribunes van de Heizel liggen in een kuip, in de diepte dusTurbostef schreef:volgens mij gaan er toch een aantal serieus moeite hebben om na Buffalo Village die trappen van de tribunes op te lopen ze... zo'n line-up...Neon schreef:Extra naam confirmed:
Les Mecs Eclectic

'k Ziet al voor mij: "ah, we zijn d'er! ... boenk boenk boenk", en nog eens BOENK! Beneden!

Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
Ik ben een ouwe zak en ik eis ACDC, Sex Pistols, Ramones, U2, Guns 'n Roses, Peppers, Nirvana, Pearl Jam, White Stripes, Rage against the Machine, Smashing Pumpkins, Police, Offspring, Led Zeppelin, The Clash, The Kids en Gorki.
afvoeren maar zeker? ouwe zakken hebben niks te zeggen zeker?
:-( boehoe
:-( boehoe
there will be no next time zou een mentale mokerslag zijnbenedito schreef:Ik ben een ouwe zak en ik eis ACDC, Sex Pistols, Ramones, U2, Guns 'n Roses, Peppers, Nirvana, Pearl Jam, White Stripes, Rage against the Machine, Smashing Pumpkins, Police, Offspring, Led Zeppelin, The Clash, The Kids en Gorki.
boehoe
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe
ACDC, Peppers, Nirvana, rage against the machine zitten zowiezo in men playlistbenedito schreef:Ik ben een ouwe zak en ik eis ACDC, Sex Pistols, Ramones, U2, Guns 'n Roses, Peppers, Nirvana, Pearl Jam, White Stripes, Rage against the Machine, Smashing Pumpkins, Police, Offspring, Led Zeppelin, The Clash, The Kids en Gorki.
boehoe

SiebeK schreef:there will be no next time zou een mentale mokerslag zijnbenedito schreef:Ik ben een ouwe zak en ik eis ACDC, Sex Pistols, Ramones, U2, Guns 'n Roses, Peppers, Nirvana, Pearl Jam, White Stripes, Rage against the Machine, Smashing Pumpkins, Police, Offspring, Led Zeppelin, The Clash, The Kids en Gorki.
boehoe

Haiku schreef:Den eerste match in den Art geef ik da vat.
Neon schreef:ACDC, Peppers, Nirvana, rage against the machine zitten zowiezo in men playlistbenedito schreef:Ik ben een ouwe zak en ik eis ACDC, Sex Pistols, Ramones, U2, Guns 'n Roses, Peppers, Nirvana, Pearl Jam, White Stripes, Rage against the Machine, Smashing Pumpkins, Police, Offspring, Led Zeppelin, The Clash, The Kids en Gorki.
boehoe

- BuffaloBen