Ticketverkoop
te koop: 4 tickets finale Beker Van Belgie ( Cercle Brugge - AA Gent) op Heizel (15 mei 20:45 uur).Tribune 1, blok C, ter hoogte middelllijn, 4 plaatsen naast mekaar.Enkel serieuze kandidaten.De voorkeur gaat uit naar de persoon die ze alle 4 koopt.
Dit zijn tickets gewonnen via cofidis, zeer mooie plaatsen
Interesse?Mail naar
ps : ik woon in het antwerpse (weet niet of deze nog kunnen worden opgestuurd met al de feestdagen deze week)
Interesse?Mail naar
ps : ik woon in het antwerpse (weet niet of deze nog kunnen worden opgestuurd met al de feestdagen deze week)
Laatst gewijzigd door tinneke op ma 10 mei 2010 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
In het Cercle vak?tinneke schreef:te koop: 4 tickets finale Beker Van Belgie ( Cercle Brugge - AA Gent) op Heizel (15 mei 20:45 uur).Tribune 1, blok C, ter hoogte middelllijn, 4 plaatsen naast mekaar.Enkel serieuze kandidaten.De voorkeur gaat uit naar de persoon die ze alle 4 koopt.
Interesse?Mail naar serge_de_stobbeleere@hotmail.com

Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of es tij duud.
- superboksic
- buffalo dib
- Contacteer:
Vanuit Drongen (golfterrein) vertrekt een bus met allemaal persneelsleden van Jan Palfijn. Een collega van mij kan echter niet mee en zoekt iemand om haar kaart + busvervoer + drank inbegrepen, over te nemen. Kostprijs 70 euro (tribunekaart van 50 euro). Wie interesse heeft stuurt mij een pb met evt. gsm nummer. Je mag ook enkel het ticket overnemen maar wel voor die 70 euro.
- Rochemback
Dit meen je niet? Zal dan toch wel met haar ticket blijven zitten denk ik..buffalo dib schreef:Vanuit Drongen (golfterrein) vertrekt een bus met allemaal persneelsleden van Jan Palfijn. Een collega van mij kan echter niet mee en zoekt iemand om haar kaart + busvervoer + drank inbegrepen, over te nemen. Kostprijs 70 euro (tribunekaart van 50 euro). Wie interesse heeft stuurt mij een pb met evt. gsm nummer. Je mag ook enkel het ticket overnemen maar wel voor die 70 euro.
Beter 1 pint in de hand, dan 10 in uwe nek..
Typisch, altijd hetzelfde met die kutsponsortickets, de gewone supporter die de club jaar na jaar steunt moet uren in de rij gaan staan en dan geven dit soort sponsors de kaarten weg aan mensen die het geen bal kan schelen en die er dan vervolgens geld proberen uit te slaan. Er zijn nog kaarten genoeg te koop in Brugge.tinneke schreef:te koop: 4 tickets finale Beker Van Belgie ( Cercle Brugge - AA Gent) op Heizel (15 mei 20:45 uur).Tribune 1, blok C, ter hoogte middelllijn, 4 plaatsen naast mekaar.Enkel serieuze kandidaten.De voorkeur gaat uit naar de persoon die ze alle 4 koopt.
- Koenardinho
Pakt vak G van tribune 1, daar zitten al buffalo's...B72 schreef:Typisch, altijd hetzelfde met die kutsponsortickets, de gewone supporter die de club jaar na jaar steunt moet uren in de rij gaan staan en dan geven dit soort sponsors de kaarten weg aan mensen die het geen bal kan schelen en die er dan vervolgens geld proberen uit te slaan. Er zijn nog kaarten genoeg te koop in Brugge.tinneke schreef:te koop: 4 tickets finale Beker Van Belgie ( Cercle Brugge - AA Gent) op Heizel (15 mei 20:45 uur).Tribune 1, blok C, ter hoogte middelllijn, 4 plaatsen naast mekaar.Enkel serieuze kandidaten.De voorkeur gaat uit naar de persoon die ze alle 4 koopt.
Gewoon territorium uitbreiden, ik ken er nog die da doen
kaarten zijn gewonnen door mijn 12 jarige zoon, wij kunnen spijtig genoeg niet gaan kijken wegens familiale redeen.B72 schreef:Typisch, altijd hetzelfde met die kutsponsortickets, de gewone supporter die de club jaar na jaar steunt moet uren in de rij gaan staan en dan geven dit soort sponsors de kaarten weg aan mensen die het geen bal kan schelen en die er dan vervolgens geld proberen uit te slaan. Er zijn nog kaarten genoeg te koop in Brugge.tinneke schreef:te koop: 4 tickets finale Beker Van Belgie ( Cercle Brugge - AA Gent) op Heizel (15 mei 20:45 uur).Tribune 1, blok C, ter hoogte middelllijn, 4 plaatsen naast mekaar.Enkel serieuze kandidaten.De voorkeur gaat uit naar de persoon die ze alle 4 koopt.
Dat die tickets worden uitgedeeld door sponsors, daar kunnen wij niet aan doen, maar ik begrijp je frustratie.
Dat wij proberen alsnog een beetje geld daar aan te verdienen is toch niet meer dan normal.
Jij zou als voetbalsupporter toch moeten weten wat dat allemaal kost he?
Ik dacht aan Gent supporters omdat volgens alle websites jullie 20000 tickets al lang de eur uit zijn.
Maar soit, ik kan ze natuurlijk ook gewoon bij het oud papier gooien ...
moede 5 euro hebben?tinneke schreef:kaarten zijn gewonnen door mijn 12 jarige zoon, wij kunnen spijtig genoeg niet gaan kijken wegens familiale redeen.B72 schreef: Typisch, altijd hetzelfde met die kutsponsortickets, de gewone supporter die de club jaar na jaar steunt moet uren in de rij gaan staan en dan geven dit soort sponsors de kaarten weg aan mensen die het geen bal kan schelen en die er dan vervolgens geld proberen uit te slaan. Er zijn nog kaarten genoeg te koop in Brugge.
Dat die tickets worden uitgedeeld door sponsors, daar kunnen wij niet aan doen, maar ik begrijp je frustratie.
Dat wij proberen alsnog een beetje geld daar aan te verdienen is toch niet meer dan normal.
Ik dacht aan Gent supporters omdat volgens alle websites jullie 20000 tickets al lang de eur uit zijn.
7
-
Pipoken schreef:moede 5 euro hebben?tinneke schreef: kaarten zijn gewonnen door mijn 12 jarige zoon, wij kunnen spijtig genoeg niet gaan kijken wegens familiale redeen.

Ruud Vormer is een leuke Hollandse aardappeleter, maar maak er aub geen kunstwerk van.
Zelfs Jan Fabre zou het niet kunnen bedenken.
Zelfs Jan Fabre zou het niet kunnen bedenken.
Je gooit ze dus nog liever bij het oud papier dan er iemand gelukkig mee te maken? Echt triestig.tinneke schreef:kaarten zijn gewonnen door mijn 12 jarige zoon, wij kunnen spijtig genoeg niet gaan kijken wegens familiale redeen.B72 schreef: Typisch, altijd hetzelfde met die kutsponsortickets, de gewone supporter die de club jaar na jaar steunt moet uren in de rij gaan staan en dan geven dit soort sponsors de kaarten weg aan mensen die het geen bal kan schelen en die er dan vervolgens geld proberen uit te slaan. Er zijn nog kaarten genoeg te koop in Brugge.
Allez Gantwoaze!
gruut gelijk tinneke! maar laten opbieden is erover. Bepaal ne vaste prijs en first come, first serve. Gratis uitdelen verwacht niemand van u (toch niemand die niet op een paard zit), tenzij ge buffalovrienden in uw dichte kennissenkring hebt natuurlijk.
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.
- Maltezerleeuwtje
had ik buffalo-vrienden in mijn vriendenkring, dat kregen zij de tickets?Grim schreef:gruut gelijk tinneke! maar laten opbieden is erover. Bepaal ne vaste prijs en first come, first serve. Gratis uitdelen verwacht niemand van u (toch niemand die niet op een paard zit), tenzij ge buffalovrienden in uw dichte kennissenkring hebt natuurlijk.
Dat opbod idee is van mijn zoontje, hij weet ook dat het tickets zijn van de prijsklasse 40-60 euro
Dus ok, ik ga akkoord met het voorstel , 150 euro voor de 4 tickets
ps zwakke reacties hierboven hoor
-
schandaligtinneke schreef:had ik buffalo-vrienden in mijn vriendenkring, dat kregen zij de tickets?Grim schreef:gruut gelijk tinneke! maar laten opbieden is erover. Bepaal ne vaste prijs en first come, first serve. Gratis uitdelen verwacht niemand van u (toch niemand die niet op een paard zit), tenzij ge buffalovrienden in uw dichte kennissenkring hebt natuurlijk.
Dat opbod idee is van mijn zoontje, hij weet ook dat het tickets zijn van de prijsklasse 40-60 euro
-
- Koenardinho
Het zijn uw kaarten en u doet ermee wat u wil.tinneke schreef:had ik buffalo-vrienden in mijn vriendenkring, dat kregen zij de tickets?Grim schreef:gruut gelijk tinneke! maar laten opbieden is erover. Bepaal ne vaste prijs en first come, first serve. Gratis uitdelen verwacht niemand van u (toch niemand die niet op een paard zit), tenzij ge buffalovrienden in uw dichte kennissenkring hebt natuurlijk.
- oudenaardsebuffalo
geef tinneke en gans haren nest 4 jaar stadionverbodtinneke schreef:te koop: 4 tickets finale Beker Van Belgie ( Cercle Brugge - AA Gent) op Heizel (15 mei 20:45 uur).Tribune 1, blok C, ter hoogte middelllijn, 4 plaatsen naast mekaar.Enkel serieuze kandidaten.De voorkeur gaat uit naar de persoon die ze alle 4 koopt.
King Ivan Rules
u zoontje u zoontje, rap 150 euro willen opstrijken op de kap van buffalo's! En dan nog zo stom zijn om het emailadres van uwe vent aan gans de wereld mede te delen...tinneke schreef:had ik buffalo-vrienden in mijn vriendenkring, dat kregen zij de tickets?Grim schreef:gruut gelijk tinneke! maar laten opbieden is erover. Bepaal ne vaste prijs en first come, first serve. Gratis uitdelen verwacht niemand van u (toch niemand die niet op een paard zit), tenzij ge buffalovrienden in uw dichte kennissenkring hebt natuurlijk.
wat ge doet is strafbaar, platvloers wijf.
7