Allerhande finaleweetjes en nieuwtjes
- BIEB
- Contacteer:
tga geen ene boer te zien zijn, gene paniek
zo achterlijk zijn ze nu ook nog niet
zo achterlijk zijn ze nu ook nog niet

www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- Brandalarm
- Koenardinho
- Brandalarm
- matt_buffalo
- Maltezerleeuwtje
- Platte Maaik
- matt_buffalo
Klopt niets van, ik heb al gelezen dat er 45,7% kans op buien zou zijn!top68 schreef:Het weer, volgens de allerlaatste voorspellingen, op 15 mei:
Afwisselend bewolkt en opklaringen
43% kans op een bui
18°
Temperatuur zou slechts 16,8% bedragen ook!
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/
- matt_buffalo
-
Heb een hotel (Beausite) gereserveerd in de Lange Haagstraat (zijstraat van de Louizalaan). Tijdens de wedstrijd gaat mijn vrouw uit eten met mijn zus die in Brussel woont. Ik en mijn zoon trekken naar het voetbal en na de match gaan we vieren in een of ander restaurant aan de Brusselse vismarkt (hopelijk). 's Anderendaags met mijn vrouw het Magritte museum gaan bezoeken. Zo is iedereen tevreden !
Onlangs opgetekend: 'Léon Mokuna weet niet precies hoe oud hij is !!!'
- buffalo-david
openbaar vervoer: neem de trein tot Brussel Zuid, vervolgens metrolijn 6 richting Koning Boudewijnstadion. Stap af aan halte “Heizel”. Om terug naar Gent te reizen is er een metro die vertrekt aan halte “Heizel” elke 20 minuten tot 24u. De reistijd van metrostation “Heizel” en NMBS-station Brussel Zuid bedraagt ca. 20 minuten. De laatste 2 treinen vertrekken in Brussel Zuid richting Gent respectievelijk om 23u36 (spoor 15) en 00u32 (spoor 10)tibolufade schreef:Ik ga met de trein naar brussel, weten hier mensen hoe het zit met de treinen na de match...want kheb al gehoord dat kan dat er geen trein meer is..
http://www.kaagent.be/actueel/1/07-05-2 ... een-rijtje
- el madrigal
Jij gaat nog lang niet terug zijn, vriend!!!! FEEEEEESTEEEUUUHHHero schreef:Heb een hotel (Beausite) gereserveerd in de Lange Haagstraat (zijstraat van de Louizalaan). Tijdens de wedstrijd gaat mijn vrouw uit eten met mijn zus die in Brussel woont. Ik en mijn zoon trekken naar het voetbal en na de match gaan we vieren in een of ander restaurant aan de Brusselse vismarkt (hopelijk). 's Anderendaags met mijn vrouw het Magritte museum gaan bezoeken. Zo is iedereen tevreden !
- verscheure
Van Rossem prikkelt De Boeck: fles champagne of lappen rond de oren
Jean-Pierre Van Rossem is een grote supporter van Cercle Brugge. De voormalige politicus vreest echter het ergste voor de bekerfinale van zaterdag tegen AA Gent.
“Mijn verstand zegt dat we er vijf of zes om de oren krijgen”, zegt Van Rossem in HNB. “Cercle zit op zijn tandvlees na die idiote nacompetitie.”
Van Rossem is ook niet mals voor trainer Glen De Boeck. “'Een trainer die tien meter naast zijn schoenen loopt. Ik hou ook weer mijn hart vast voor zijn opstelling. Als je ziet dat Thomas Buffel bij Genk de pannen van het dak speelt en bij ons voortdurend op de bank zat, dan moet je je toch serieus vragen stellen bij de keuzes van zo’n trainer.”
Bij bekerwinst heeft Van Rossem toch een presentje in petto voor De Boeck. “Dan krijgt hij van mij een fles champagne van het beste jaar. Als we verliezen, krijgt hij een paar lappen rond zijn oren.”
Jean-Pierre Van Rossem is een grote supporter van Cercle Brugge. De voormalige politicus vreest echter het ergste voor de bekerfinale van zaterdag tegen AA Gent.
“Mijn verstand zegt dat we er vijf of zes om de oren krijgen”, zegt Van Rossem in HNB. “Cercle zit op zijn tandvlees na die idiote nacompetitie.”
Van Rossem is ook niet mals voor trainer Glen De Boeck. “'Een trainer die tien meter naast zijn schoenen loopt. Ik hou ook weer mijn hart vast voor zijn opstelling. Als je ziet dat Thomas Buffel bij Genk de pannen van het dak speelt en bij ons voortdurend op de bank zat, dan moet je je toch serieus vragen stellen bij de keuzes van zo’n trainer.”
Bij bekerwinst heeft Van Rossem toch een presentje in petto voor De Boeck. “Dan krijgt hij van mij een fles champagne van het beste jaar. Als we verliezen, krijgt hij een paar lappen rond zijn oren.”
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of es tij duud.
- Steve_Cercle
- Koenardinho
De west-buffalo's houden zaterdag eerst in Diksmuide een verbroedering met cerclefans en daarna naar Jh.ekseekwo ( driebeek Gentbrugge ) waar ondertussen al een buffalofeestje bezig is ( alles wordt omgetoverd in blauw wit, schminkstand enz.... ) en waarbij als verrassing een ex-Buffalospeler aanwezig zal zijn die tevens met onze bussen meegaat naar de Heizel .
Na de match terug naar Jh.ekseekwo waar oa. DJ BALLOUX .... het feest doet losbarsten en dranken aan democratische prijzen ....
alle buffalo's fans vanharte welkom.....En enkele spelers? We houden van verrasingen
Na de match terug naar Jh.ekseekwo waar oa. DJ BALLOUX .... het feest doet losbarsten en dranken aan democratische prijzen ....
alle buffalo's fans vanharte welkom.....En enkele spelers? We houden van verrasingen

Buffalo zijn , is mijn leven !!