De Finale: Sportief
- elliebellieke*
Neen dat denk ik niet. Michel is nu ook gene dwazen eh om aan zijn spelers te zeggen, "t komt hier allemaal in orde". Nene, ze gaan er voor spelen, we hebben een supergemotiveerde groep!franske schreef:IdemEl Belga schreef:Btw: Ik heb behoorlijk wat schrik voor onderschatting door onze Buffalo's...
Vandaag was de pers voor een laatste keer te gast bij Cercle voor de finale. Alle spelers zouden fit zijn.blauw-wit schreef:Het is ook zo stil bij Cercle, De Boeck houdt iedereen goed bij de les.
Cercle wordt 10x moeilijker dan Bruhhe!!!
Feit is dat beide trainers zorgvuldig alle DVD's aan het bekijken zijn van elkaar. Iedere speler zal wel heel goed de instructies ontvangen van zijn opponent.
Ik hoop op een open wedstrijd, waarin beide ploegen durven te voetballen. Dan graag nog een scheidsrechter die de wedstrijd aanvoelt, en dat de beste mogen winnen.
Inderdaad; Cornelis kijkt nu al enorm scheel maar zaterdagavond gaat mottige Hans een ganse krabbe zijn van Yassine voorbij hem te zien flitsentim schreef:Yassin moet altijd spelenThe mindless schreef:Het wordt een heel moeilijke keuze voor MPH, voor 1 keer zou ik niet graag in zijn schoenen staan.
Ik zou gaan voor:
----------------------------Bojan-----------------------------
-----Roslaes-------Wils--------Suler-----Hanstveit------
-----------------------------Thijs------------------------------
--------------------Lepoint---Smolders--------------------
------Ljubijankic----------------------------De Smet-------
-----------------------------Leye------------------------------
* Hanstveit omdat die verdedigend iets sterker is en das geen overbodige luxe als je ziet wat er bij Cercle op de flank loopt
* Smolders: ervaring en ook omdat ik Azofeifa nog nooit twee goeie matchen na elkaar heb weten spelen
* Leye omdat die momenteel in een betere vorm dan Coulibaly zit
* Ljubijankic omdat Couly of Pieroni op die positie vrij waardeloos zijn
* De Smet omdat ik vrees voor 'over-enthousiasme' bij Yassin (na Brugge en gewoon omdat het de finale is)
* Over de rest geen discussie denk ik
Wat denken jullie? En hoe gaat Cercle spelen?![]()
Een fan.
ik zou gaan voor dezelfde opstelling als in onze oefenmatch dit weekend, enige te overwegen wijziging is Zlatan ipv Leye
Goe zot gij: Leye was alomtegenwoordig dit weekendduvelke schreef:Inderdaad; Cornelis kijkt nu al enorm scheel maar zaterdagavond gaat mottige Hans een ganse krabbe zijn van Yassine voorbij hem te zien flitsentim schreef: Yassin moet altijd spelen![]()
Een fan.
ik zou gaan voor dezelfde opstelling als in onze oefenmatch dit weekend, enige te overwegen wijziging is Zlatan ipv Leye
Cercle gaat zich niet ingraven, dus voor Gent speelt zeker:
Bojan-Rosales-Wils-Suler-Thys-Lepoint-Azofeifa (nooit gedacht dat ik dat zou schrijven) - Yassin-Couli
LB twijfel ik: normaal zou ik Hanstveit kiezen maar ik vond Kenny tegen fcb beresterk
Vooraan gaat het tussen Leye en Zlatan (persoonlijk zou ik opteren voor Zlatan)
2-0
Maar vooral hoop ik dat ze met beide voeten op de grond blijven en geconcentreerd aan de match beginnen (en niet pas na 45' beginnen voetballen).
Buffaloooooooo

Bojan-Rosales-Wils-Suler-Thys-Lepoint-Azofeifa (nooit gedacht dat ik dat zou schrijven) - Yassin-Couli
LB twijfel ik: normaal zou ik Hanstveit kiezen maar ik vond Kenny tegen fcb beresterk
Vooraan gaat het tussen Leye en Zlatan (persoonlijk zou ik opteren voor Zlatan)
2-0
Maar vooral hoop ik dat ze met beide voeten op de grond blijven en geconcentreerd aan de match beginnen (en niet pas na 45' beginnen voetballen).
Buffaloooooooo

Counting all the assholes in the room, well I'm definitely not alone
- buffalo olivier
- Dario Smoje
- Buffalo Homer
smolders is volgens mij wat te traag en speelt veeeeel en veeeeeel te voorzichtigsamba99 schreef:smolders zal wel spelen. Een véél groter loopvermogen. Niet te onderschatten voordeel tov een Azofeifa op zo'n reuzeveld.
En tis nu ook niet dat ie technisch niet uit de voeten kan en slecht schot heeft...
mits wat meer durf zou hij heel wat meer kunnen betekenen
Buffalo! Buffalo! A.A. Gent!
Ik zie veel liever Azofeifa die kan gewisseld worden door Grondin.Buffalo Homer schreef:smolders is volgens mij wat te traag en speelt veeeeel en veeeeeel te voorzichtigsamba99 schreef:smolders zal wel spelen. Een véél groter loopvermogen. Niet te onderschatten voordeel tov een Azofeifa op zo'n reuzeveld.
En tis nu ook niet dat ie technisch niet uit de voeten kan en slecht schot heeft...
mits wat meer durf zou hij heel wat meer kunnen betekenen
---------------------Bojan
Rosales-------Suler-----Wils-------Thompson
----------------------Thijs
--------------Lepoint-----Azofeifa
Leye---------------------------------el Ghanassy
--------------------Coulibaly
Dezelfde opstelling als tegen tegen Club Brugge. En opnieuw uitgaan van ons eigen sterkte!
1-3
0-1 Coulibaly
1-1 Iachtchouk
1-2 Lepoint
1-3 el Ghanassy
Rosales-------Suler-----Wils-------Thompson
----------------------Thijs
--------------Lepoint-----Azofeifa
Leye---------------------------------el Ghanassy
--------------------Coulibaly
Dezelfde opstelling als tegen tegen Club Brugge. En opnieuw uitgaan van ons eigen sterkte!
1-3
0-1 Coulibaly
1-1 Iachtchouk
1-2 Lepoint
1-3 el Ghanassy
- The mindless
Ik heb altijd geweten dat het veld van Gent groter is dan dat van de Heizel. Het oogt alleen veel groeter.samba99 schreef:smolders zal wel spelen. Een véél groter loopvermogen. Niet te onderschatten voordeel tov een Azofeifa op zo'n reuzeveld.
Zonet een reportage over Cercle op de regionale, west-vlaamse zender Focus-Wtv.
Pol Vandendriessche, met Cercle-sjaal, voelt al een hele week een bijzondere positieve vibe door de vereniging gaan.
Iedereen is klaar voor wat een historische avond moet worden.
Er zijn speciale beker-truitjes gemaakt waarmee de spelers zullen spelen, echte collector-items volgens Pol.
Pol Vandendriessche, met Cercle-sjaal, voelt al een hele week een bijzondere positieve vibe door de vereniging gaan.
Iedereen is klaar voor wat een historische avond moet worden.
Er zijn speciale beker-truitjes gemaakt waarmee de spelers zullen spelen, echte collector-items volgens Pol.
Allez Gantwoaze!
- elliebellieke*
Voor die 2 meter of zo ^^The mindless schreef:Ik heb altijd geweten dat het veld van Gent groter is dan dat van de Heizel. Het oogt alleen veel groeter.samba99 schreef:smolders zal wel spelen. Een véél groter loopvermogen. Niet te onderschatten voordeel tov een Azofeifa op zo'n reuzeveld.
- geert het peert
Is het eigenlijk wel verstandig om zoveel mogelijk vast te houden aan de opstelling tegen Club Brugge? Het is een totaal andere wedstrijd en de boeren hebben een veel offensievere opstelling dan Cercle.
Ik vermoed dat Cercle verschroeiend gaat starten om snel voor te komen en dan een voorsprong te verdedigen. Het recept van de tegenstander dit jaar, quoi.
Aan ons om er niet in te lopen, he.
Ik vermoed dat Cercle verschroeiend gaat starten om snel voor te komen en dan een voorsprong te verdedigen. Het recept van de tegenstander dit jaar, quoi.
- BRUSSELSbuffalo
Inderdaad, ik denk dat ook.
Trouwens, Lepoint liet zich ook ontvallen in VM dat hij enkel schrik heeft voor een slechte start.
Niettemin, ze zijn zo gebrand om die finale te winnen dat ik niet vrees voor concentratieverlies tijdens de match.
Trouwens, Lepoint liet zich ook ontvallen in VM dat hij enkel schrik heeft voor een slechte start.
Niettemin, ze zijn zo gebrand om die finale te winnen dat ik niet vrees voor concentratieverlies tijdens de match.
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
Cercle heeft nu ook de spelers niet om voor de goal te blijven liggen;floor schreef:Is het eigenlijk wel verstandig om zoveel mogelijk vast te houden aan de opstelling tegen Club Brugge? Het is een totaal andere wedstrijd en de boeren hebben een veel offensievere opstelling dan Cercle.
hun sterkte ligt vooral voorin met Foley, Vossen en vooral Iatchouk...
achteraan zijn ze zeker te pakken en hun middenveld daar moeten de onzen zeker geen schrik van hebben op dit moment...
het wordt vooral zaak dat onze verdediging bij de pinken blijft tegen hun goede aanvallers en niet te pas en te onpas mee naar voren gaan...
Maar ik zou zeker offensief spelen (met Azo) want ze gaan zeker ook ruimte weggeven.
- Maltezerleeuwtje