Sint-Pietersplein begroeting van de spelers
- tuuveneire
Ze hadden gewoon moeten zwijgen en muziek draaien. Maar helaas was de dj daar niet toe in staat. 20 seconden intro van een sfeernummer. Abrupt afbreken voor een ander nummer, weer een sfeer nummer intro voor 20 seconden en broebelaar met zijn catchphrase waar hij waarschijnlijk 2 jaar geleden met een denktank van 10 man 6 weken over nagedacht had 

http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.
tuuveneire schreef: "en wien eet er den beker gewonneuuu [geen antwoord want iedereen was 't al beu], wieneeeeeeuuuuu [geen antwoord want iedereen was 't al beu], wiedaddeeeeuuuuuu [geen antwoord want iedereen was 't al beu]".

Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.
Ben er ook ni meer geraakt, den auto stond wa slecht geparkeerd in brussel waardoor eerst gans de stroom buffalo's moest passeren
Toen ik dan in Wetteren was leek het mij de moeite ni meer van nog nr gent te gaan. Kheb gehoord dat er gisteren wel weer wa gevochten is daar, vreemd toch.

Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.
Met de taxi vanuit Brussel naar Gent gekomen waardoor er dus ook geen parkeerproblemen waren in Gent...ruim voldoende om de spelers te zien toekomen...maar wat was dat jong ... Frans " en wie heeft den beker gewonne" Broebelaar de honeurs geven om zo een belangrijk moment te presenteren ????? liever niet meer zulle.... gans het goeie euforische gevoel van in Brussel smolt weg door zijn gewauwel.....spijtig voor de mensens die nog onderweg waren maar echt veel hebben ze niet gemist...
hopelijk beter op de Gentse Feesten tijdens de ploegvoorstelling (als die al doorgaat omwille van ons CL avontuur)
hopelijk beter op de Gentse Feesten tijdens de ploegvoorstelling (als die al doorgaat omwille van ons CL avontuur)
Trying to be different is what makes me the same (JuGsRev)
It's good to know your real friends
It's good to know your real friends
- Buffalo_Filip
Ik hoop alleszins voor de meerderjarigen hier dat 't in de vooruit beter was, want op St-Pietersplein was 't idd niet vet.
Ivan de Witte (die ook wel wat op had) is een betere publieksentertainer als Broebelaar. Zelf de spelers maar met moeite kunnen zien omdat de bus zoals bij iedereen nog maar net aankwam .
Goed,op weg naar de Zuid was er wel nog genoeg te doen onder de mensen
Ivan de Witte (die ook wel wat op had) is een betere publieksentertainer als Broebelaar. Zelf de spelers maar met moeite kunnen zien omdat de bus zoals bij iedereen nog maar net aankwam .
Goed,op weg naar de Zuid was er wel nog genoeg te doen onder de mensen

Als 1 van de eersten vertrokken in Brussel op den parking , zonder file doorgerden, iemand afgezet in Lovendegem en dan DIRECT doorgereden naar Sint-pietersplein waar ze net 1 minuut op het podium stonden.
Dit was toch wel vrij snel, de tijd die ik verloren heb met naar Lovendegem te rijden verliezen sommige anderen wss in Brussel door rotje te staan schuiven op den parking, dus daar konden ze toch wel wat rekening mee gehouden hebben :S
Dit was toch wel vrij snel, de tijd die ik verloren heb met naar Lovendegem te rijden verliezen sommige anderen wss in Brussel door rotje te staan schuiven op den parking, dus daar konden ze toch wel wat rekening mee gehouden hebben :S
- Buffalo Homer
- tuuveneire
- tuuveneire
WA DADDEEEEEUUUUUUUJJJJJJJJ?????????
- tuuveneire
'k ziet hem volgend seizoen nog porten naar goals bij thuismatchen. Wiene eet er een goal gemaakt? Wieneeeeeeeeuuuujjjjj? Wie daddeeeeeeuuuuujjjjjj?

- matt_buffalo
-
- Contacteer:
Op site van sporza een sfeerreportage van tijdens de match vanop het St-Pietersplein.
Vannacht nog thuisgekomen en nog eens naar beelden gekeken.
Wat een eikel die Frank Raes
"AA GENT is topploeg en we moeten daar maar mee leven"

Vannacht nog thuisgekomen en nog eens naar beelden gekeken.
Wat een eikel die Frank Raes
"AA GENT is topploeg en we moeten daar maar mee leven"

Laatst gewijzigd door JASTA op zo 16 mei 2010 14:16, 2 keer totaal gewijzigd.

ik was ruim op tijd vanuit brussel met trein. Zeker 30 minuten gewacht tot de spelers er waren. Stond vooraan dus heb niet gezien als er veel volk stond of niet. Maar idd, iedereen die daar stond heeft den ot nog niet van dichtbij gezien. Veel ramptoeristen ook, waaronder enkele fcb'ers. Twaren maten maar ze stonden toch nog fel. Ik denk dat den drank mijn perceptie gestuurd heeft dat het uiteindelijk nog wel meeviel. Maar ik kan alle commentaren hier, the day after, wel beamen.
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe
- Winnetou Taf
- Contacteer:
'k Vond het bijzonder jammer dat we te laat terug waren uit Brussel. In plaats van uitbundigheid was het eerder ontgoocheling ... waarom wacht men niet een beetje om iedereen de kans te geven een schitterende dag mooi af te sluiten. Uit colère (en de werking van alcohol
) een paar boze sms'kes gestuurd naar enkele politiekers ... maar uiteindelijk het belangrijkst is natuurlijk : de vaze es van ons !

To be a buffalo, it's a way of life !
- Luna
- Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe
echt knal deroppoteirde schreef:tuuveneire schreef: "en wien eet er den beker gewonneuuu [geen antwoord want iedereen was 't al beu], wieneeeeeeuuuuu [geen antwoord want iedereen was 't al beu], wiedaddeeeeuuuuuu [geen antwoord want iedereen was 't al beu]".

Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu
- matt_buffalo
http://www.sporza.be/cm/1.780808?view=popupPlayer
Vanaf 3 minuten beginnen luisteren... WIENEUEEEEEUUUUH

- sakamoto
- Contacteer:
en da was dus al opgenomen na laatste fluitsignaal waarschijnlijkPolle schreef:http://www.sporza.be/cm/1.780808?view=popupPlayer

Louwazie buiteuh!