KAA Gent - Cercle Brugge KV: nabeschouwing
Van domheid gesproken: in Buffalovillage aan hamburgerkraam - voor 4 euro zonder ajuin - bestelde er een jongen, maar hij verstond niet wat een hotdog met ajuin en mosterd was. Hij zei nog in zijn taal dat hij slechts het geld aannam. Tja, dan sta je toch op verkeerde plaats en moment te bestellen
.

-
Toen ik aan de village tegen het zware hekwerk stond te leunen, kwam er zo nen zatten bij mij die vroeg om het hekken te willen openschuiven ; hij wou er uit ... Ik wees naar de grote opening net achter mij waarlangs hij naar buiten kon. Hij zei: 'ik dacht dat gij hier nen bodyguard waart, maar ge zijt ook nen buffalo zie 'k nu ...'elliebellieke* schreef:T had beter wel bier zonder alcohol geweest. Beetje zat is plezant ma lazarus is irritant voor omstanders.
Denk dat het late aanvangsuur er ook geen goed heeft aan gedaan, van 's morgens tot 's avonds zuipen. Velen zijn alleen voor dat geweest denk ik en niet meer bewust de match meegemaakt, achter de match ons ene gevraagd of we nu gewonnen hadden.
Ja hallo !
Inderdaad, die mensen zullen zeker niets verdiend hebbenborac schreef:Van domheid gesproken: in Buffalovillage aan hamburgerkraam - voor 4 euro zonder ajuin - bestelde er een jongen, maar hij verstond niet wat een hotdog met ajuin en mosterd was. Hij zei nog in zijn taal dat hij slechts het geld aannam. Tja, dan sta je toch op verkeerde plaats en moment te bestellen.

Ik heb zo'n dingen in elk geval nooit voor

Bij Kenny Bossier is da wel gelukt
- geert het peert
bartbluewhite schreef:Toen ik aan de village tegen het zware hekwerk stond te leunen, kwam er zo nen zatten bij mij die vroeg om het hekken te willen openschuiven ; hij wou er uit ... Ik wees naar de grote opening net achter mij waarlangs hij naar buiten kon. Hij zei: 'ik dacht dat gij hier nen bodyguard waart, maar ge zijt ook nen buffalo zie 'k nu ...'elliebellieke* schreef:T had beter wel bier zonder alcohol geweest. Beetje zat is plezant ma lazarus is irritant voor omstanders.
Denk dat het late aanvangsuur er ook geen goed heeft aan gedaan, van 's morgens tot 's avonds zuipen. Velen zijn alleen voor dat geweest denk ik en niet meer bewust de match meegemaakt, achter de match ons ene gevraagd of we nu gewonnen hadden.
Ja hallo !

\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/
Daarnet nog eens naar de beelden gekeken, prachtig
Moest er wel aan denken toen ik Foley daar zag staan aan het podium hoe pijnlijk het moet geweest zijn voor hem. Twee jaar geleden beloofde hij op het Sint-Pietersplein nog om de cup 1 dezer jaren mee te nemen, en nu zag hij zijn maten de beker omhoog houden.... Is er ergens een reactie geweest van hem, in de krant ofzo?

Moest er wel aan denken toen ik Foley daar zag staan aan het podium hoe pijnlijk het moet geweest zijn voor hem. Twee jaar geleden beloofde hij op het Sint-Pietersplein nog om de cup 1 dezer jaren mee te nemen, en nu zag hij zijn maten de beker omhoog houden.... Is er ergens een reactie geweest van hem, in de krant ofzo?
nu pas eindelijk op de digirecorder de match nog es kunnen bekijken
toch erg indrukwekkend die blauwwitte massa! Frank Raes was er ook niet goed van, verschllende keren erg lovende woorden over het Gentse publiek.
mezelf ook paar keer in beeld gezien

toch erg indrukwekkend die blauwwitte massa! Frank Raes was er ook niet goed van, verschllende keren erg lovende woorden over het Gentse publiek.
mezelf ook paar keer in beeld gezien

Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.
- Toerist888
- buffalo1972
- verscheure
kweet wel dt hij met prued homme es weesten golvenExocet schreef:Daarnet nog eens naar de beelden gekeken, prachtig![]()
![]()
- buffalo1972
- Buffalo Homer
Ja volledige match met voorbeschouwingen (Tom Coninckx en Marc Degryse) enzo, match + nabeschouwing...
Eén minpunt, de .avi stopt net als Cercle het podium op gaat. Geen idee of er nog meer is uitgezonden op Sporza (Gent die beker omhoog steekt) of niet.
Zij met Rapidshare account moeten die wel kunnen vinden. Ik heb de links van een private warez forum.
Eén minpunt, de .avi stopt net als Cercle het podium op gaat. Geen idee of er nog meer is uitgezonden op Sporza (Gent die beker omhoog steekt) of niet.
Zij met Rapidshare account moeten die wel kunnen vinden. Ik heb de links van een private warez forum.
Buffalo !!
wa maakt da uit als da rapidshare url's zijn .. ze kunne ni weten vanwaar da komt ehLaurent schreef:Ja volledige match met voorbeschouwingen (Tom Coninckx en Marc Degryse) enzo, match + nabeschouwing...
https://www.SOSonsGantoise.be #GelukDwingJeAf #COBW
-
- Contacteer: