Te voet/met de fiets naar Brussel
Te voet/met de fiets naar Brussel
Een man uit Wondelgem gaat van de ene penaltystip (Gent) naar die van Koning Boudewijnstadion wandelen. Wie kent hem? Graag naam en of tel.nr. via pb (of hier). Krijgt eeuwige roem in de plaats (de man, niet de tipgever)
-
U mag mij laten weten via pb wie het is, graag !buffalostein schreef:ik heb weet van iemand uit Gent die tevoet naar Brussel gaat, volgende week vrijdag van Gent naar Affligem met als tussenstop in Erpe-Mere, vandaar tevoet naar Affligem( zal er wel nen trappist krijgen en dan verder naar den Heizel. 'tschijnt voor een goe doel (om Rosales te houden)![]()
![]()
- BRUSSELSbuffalo
-
- Contacteer:
- superboksic
- superboksic
Tgohja, ik zie daar niet direct een probleem in, al zou ik het zelf nooit doen (zou al niet in Brussel geraken in de eerste plaats)
https://www.SOSonsGantoise.be #GelukDwingJeAf #COBW
- superboksic
Ik ben 1x met mijn fiets op de trein gestapt, nooit meer.
Die treinen zijn daar gewoon niet op voorzien.
Ge moet uw fiets dan aan de ingang zetten en telkens er iemand op of af moet moet die fiets er af. Als dat dan wat druk gaat zijn en met wat zatlappen wordt dat een mission impossible.
Maar ik heb al een ander idee. Mijn vriendin kan met de auto gaan en dan stek ik mijn fiets gewoon in de auto.
Ge moet uw fiets dan aan de ingang zetten en telkens er iemand op of af moet moet die fiets er af. Als dat dan wat druk gaat zijn en met wat zatlappen wordt dat een mission impossible.
Maar ik heb al een ander idee. Mijn vriendin kan met de auto gaan en dan stek ik mijn fiets gewoon in de auto.
- superboksic
Aha, zover had ik natuurlijk weer nog niet gedacht...
Tenzij ge een plooifietske neemt
(neenee, ga maar met de auto van de vriendin terug
)
Tenzij ge een plooifietske neemt

(neenee, ga maar met de auto van de vriendin terug

https://www.SOSonsGantoise.be #GelukDwingJeAf #COBW
Moet maken dat ge op een trein zit met een fietsvaksuperboksic schreef:Ik ben 1x met mijn fiets op de trein gestapt, nooit meer.

Bij Kenny Bossier is da wel gelukt
Welke Buffalo supporter gaat het er nu met de fiets? Ik vertrek met de fiets vanuit (Cercle) Brugge naar de Heizel. Ik rij langs het kanaal tot aan Merelbeke. Vandaar is het ofwel langs de Schelde, als je daar kan langsrijden met de koersfiets) tot in Dendermonde, en dan zo via o.a. Merchtem naar Wemmel. Ofwel ga ik in Merelbeke richting Aalst, om zo verder te fietsen naar Brussel.
Het ware tof om met Gent supporters mee te fietsen.
Groeten
Hans
Het ware tof om met Gent supporters mee te fietsen.
Groeten
Hans
- Oilsjtevelde
http://www.gent.be/eCache/THE/4/125.cmVjPTE2MTQ3Mw.html
Peter Craeyeveld is de man die te voet naar Brussel gaat.
Peter Craeyeveld is de man die te voet naar Brussel gaat.
KAA Gent Foundation: de verbindende kracht van KAA Gent
Tuurlijk, wees welkom in onze stad, wij zijn alleen onvriendelijk tegen mensen die zich als pummels gedragen, maar die zijn meestal eerder in blauw-zwart of paars-wit uitgerust. Respect voor je sportieve prestatie.i-Mac schreef:Ik ga samen met een andere Cercle supporter met de fiets naar Brussel. We weten nog niet of we langs Gent rijden, of er doorheen. We rijden sowieso in een Cercle Brugge wieleruitrusting. We hopen dat we op een gezellige manier de doortocht kunnen maken in/langs Gent.
Tot zaterdag!!!!
Doe zoals ik deed. Spreek af met iemand die met de bus gaat. Ik geef hem mijn kledij mee, en bescherming voor de fiets. Bij aankomst van de bus ga ik mijn fiets in de koffer plaatsen. En dan kan ik op de bus van kledij wisselen.wijzevent schreef:probleem is wa doen doe ik met mijn toch niet goedkope fiest tijdens de wedstrijd
Ik kijk er in ieder geval naar uit. Alleen moeten we nog zien als we Gent verlaten welke banen we best nemen tot in Brussel. De Brusselsesteenweg lijkt me te druk.
i-Mac,i-Mac schreef:Doe zoals ik deed. Spreek af met iemand die met de bus gaat. Ik geef hem mijn kledij mee, en bescherming voor de fiets. Bij aankomst van de bus ga ik mijn fiets in de koffer plaatsen. En dan kan ik op de bus van kledij wisselen.wijzevent schreef:probleem is wa doen doe ik met mijn toch niet goedkope fiest tijdens de wedstrijd
Ik kijk er in ieder geval naar uit. Alleen moeten we nog zien als we Gent verlaten welke banen we best nemen tot in Brussel. De Brusselsesteenweg lijkt me te druk.
ik ben vorige week van gent naar brussel gefietst langs de route die je zegt: je kan langs het kanaal van Brugge tot Merelbeke rijden, en dan moet je in melel de Schelde volgen. Dat fietspad ligt er wel niet zo perfect bij als het stuk tussen Brugge en Gent. Zo rond wetteren moet je trouwens ene paar km op onverhard rijden: stof en steentjes, maar het lukt wel. In Dendermonde neem je best de Brusselsesteenweg (N47) richting Lebbeke, Mazenzele, Asse en daar dan de N9 en nog eventjes binnendoor richting Wemmel.