Als ge Afrikalaan afrijdt, op 't einde naar links en daar op het rondpunt eerste rechts richting eeklo. Dan gewoon baan een eindje volgen en FTS is net voorbij Meulenstedebrug aan de linkerzijde (overkant van de baan dus).Grim schreef:waar is dienen fts?
JAKO presenteert Beker-merchandising
- kluutzaksken
De onvriendelijkheid vh personeel
Jawadde heb de 2 t-shirts in het blauw vanuit fulltimesport. Het replicatruitje was de deur uit in mn maat omdat ze vanmorgen zelfs voor de bussen de bekerartikelen kopen. Dus stelde ik mn broer voor om eens naar het stadion te rijden. Ik dacht heb er geluk, het was net nog open want ben binnengelaten door iemand dat ik ken die voor onze fanshop werkt. Kom er binnen, je weet wel achter de tribune vd spionkop en vraag naar het replicashirt. Wordt er afgesnakt van kom vanavond want we hebben nu veel werk! Een beetje bekerartikelen sorteren want heb het met mn eigen ogen gezien. Wat is een paar seconden werk? Een glimlach op de klant zijn gelaat! MAAR NEEN, de klant wegsturen zonder boe of ba! Vind onze club echt de max! Maar als ik 2 dingen haat is het: het secretariaat en de fanshop, ik pijs dat die mensen beter bij DE BOEREN VAN BRUGGE passen!
Buffalo 4-ever!!! Another Belgian team? NEVER!!!!
Zwaar stressen diene menskrewl schreef:Ik begin mij hier echt wel vereerd te voelen, tegenover mij zijn die mensen altijd vriendelijk en behulpzaam, enkel diene zware meneer zou toch wel keer wa handiger mogen worden.

Bij de ticketverkoop van de wedstrijd thuis tegen standard, toen de server plat lag ...

Schol ni veel

- BIEB
- Contacteer:
zot veel witte tshirts gezien vandaag!
de truitjes vonk maar zwakjes, maar natuurlijk, 30 euro is geen geld
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
Re: De onvriendelijkheid vh personeel
idd in fulltime zitten ze zonder replica's allee de grote maten toch M,L enzo heb ééntje besteld ikke .B.-W.Tris schreef:Jawadde heb de 2 t-shirts in het blauw vanuit fulltimesport. Het replicatruitje was de deur uit in mn maat omdat ze vanmorgen zelfs voor de bussen de bekerartikelen kopen. Dus stelde ik mn broer voor om eens naar het stadion te rijden. Ik dacht heb er geluk, het was net nog open want ben binnengelaten door iemand dat ik ken die voor onze fanshop werkt. Kom er binnen, je weet wel achter de tribune vd spionkop en vraag naar het replicashirt. Wordt er afgesnakt van kom vanavond want we hebben nu veel werk! Een beetje bekerartikelen sorteren want heb het met mn eigen ogen gezien. Wat is een paar seconden werk? Een glimlach op de klant zijn gelaat! MAAR NEEN, de klant wegsturen zonder boe of ba! Vind onze club echt de max! Maar als ik 2 dingen haat is het: het secretariaat en de fanshop, ik pijs dat die mensen beter bij DE BOEREN VAN BRUGGE passen!

irriducibili lazio roma !!!!

Wat mij was opgevallen oftewel hebk het gewoonweg niet gezien;maar ik heb die shirts niet zien liggen mee dat anderlecht logo op?
Ikke kijken en yes yes,ik content dat er waren zonder logo van anderlecht en meteen aangeschaft se.
Ik ben allesins in totaal 85 euro kwijt
.Tis te hopen dat we nu niet ieder jaar de bekerfinale behalen want tzou dure zaak worden.
Ikke kijken en yes yes,ik content dat er waren zonder logo van anderlecht en meteen aangeschaft se.

Ik ben allesins in totaal 85 euro kwijt

-
Jako wil gewoon de rest van zijn stock kwijtgeraken denk ik. Goped gezien trouwens: zet er een bekertje op, borduur er een datum in en verkoop ze tegen de helft van de prijs en ze vliegen de deur uit.BIEB schreef:zot veel witte tshirts gezien vandaag!
-
kan ik deze week op het oefencomplex terecht voor de bekerartikelen of elders??? Kan iemand mij helpen??? Alvast bedankt!!!306 schreef:ik heb nen sjaal gekocht en zo'n blauw polotje
echt schune die polotjes
niet te maar deftig
iedereen moet minstens nen t-shirt kopen vind ik iedereen moet gewoon in blauw wit gaan anders zoede van mij tstadion nie binne moge ge zout sebiet zien of der van anderlecht tussen zitte of nie
Op 17 mei kan je op het oefencomplex de BFT bekersjaal kopen!loubanovski schreef:kan ik deze week op het oefencomplex terecht voor de bekerartikelen of elders??? Kan iemand mij helpen??? Alvast bedankt!!!306 schreef:ik heb nen sjaal gekocht en zo'n blauw polotje
echt schune die polotjes
niet te maar deftig
iedereen moet minstens nen t-shirt kopen vind ik iedereen moet gewoon in blauw wit gaan anders zoede van mij tstadion nie binne moge ge zout sebiet zien of der van anderlecht tussen zitte of nie
Op voorhand bestellen is wel aan te raden.
-
- Blue&White
- BIEB
- Contacteer:
ze vraagt of ga om 20u vanavond aan mc donalds korenmarkt kunt staan
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- Till I Die Blue-White
- Contacteer:
- Till I Die Blue-White
- Contacteer:
- buffalogirl8
- Till I Die Blue-White
- Contacteer:
- buffalogirl8
- buffalogirl8