Cup-Final sTrEsS-Topic
- kluutzaksken
-
- verscheure
- Bleu-WhiTe
- Buffalo johan
Ik ga straks nog eens naar het Stad,oim de sfeer al wat op te snuiven.
Wil die blauw witte sfeer die er nu al hangt meemaken
Hopelijk kan ik mij ook nog iets kopen van onze buffalo's om morgen aan te doen.Ben al meer dan 20 jaar weg uit Gent ,maar telkens als ze thuis spelen ben ik er nog steeds.
Eens buffalo altijd buffalo.Hopelijk mag ik morgen hetzelfde meemaken als in 1984,toen was ik er ook al bij.
Wil die blauw witte sfeer die er nu al hangt meemaken
Hopelijk kan ik mij ook nog iets kopen van onze buffalo's om morgen aan te doen.Ben al meer dan 20 jaar weg uit Gent ,maar telkens als ze thuis spelen ben ik er nog steeds.
Eens buffalo altijd buffalo.Hopelijk mag ik morgen hetzelfde meemaken als in 1984,toen was ik er ook al bij.
IS DIT STRESS?????
In mijn lange carriere als huisvader heb ik dit nog nooit gedaan. Elke zaterdag maak ik het eten klaar daar mijn vrouwke de zaterdag werkt in een boetiek. Vandaag dus ook maar............................... Ik heb mijn soep afgegoten ipv. mijn patatten
Dus vandaag GEEN SOEPE, maaaaaaaaaaaaaaaaaar morgen wel
DEN BEKER
In mijn lange carriere als huisvader heb ik dit nog nooit gedaan. Elke zaterdag maak ik het eten klaar daar mijn vrouwke de zaterdag werkt in een boetiek. Vandaag dus ook maar............................... Ik heb mijn soep afgegoten ipv. mijn patatten

Dus vandaag GEEN SOEPE, maaaaaaaaaaaaaaaaaar morgen wel
DEN BEKER
UAO OEAI AJÉ
- buffalogirl8
'k Lees hier in de Gentenaar het artikel van die reuzevlag aan Sint-Baafs en nu zijn de laatste gevorderde kriebels aan het doorbreken. Probeer ze te weren , want vorig jaar na Club-Gent (halve finale) zijn ze mij 'beetje slecht' bekomen die zenuwen. Dus nu probeer ik positieve stress aan te wakkeren en er gewoon vanuit te gaan : we hebben niets, het blijft rsca = onder druk moeten ze , wij kennen geen druk. Maar verdomme 'k wil aan Sint-Pietersplein springen gelijk nen losgeslagen aap als de spelers opkomen , 't is mss weer voor decennia hier na.
C'MONNNNNNNN BUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFALO ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
C'MONNNNNNNN BUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFALO ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
"Is mij da n'een lelijken albino maat." (08/05 te Gent)
- buffalo impact
-
Gasten ik kan niet meer !!!
Ik ben aant sterven al 2 weken lang, als we nu dienen beker ni nemen he dan weet ik het ook niet meer ze zoveel steun en acties nu ligt het aan de spelers.
Ik weet 1 ding en dat is als we zonder beker naar huis komen dat HEEL Gent gaat instorten.
SORRY WISHFULL THINKING !!!!!!!!
HIJISVAN ONS
RSCA RUN AWAY RUN AWAY!!!!! ANDERLECHT RUN AWAY !!!!!!
Ik ben aant sterven al 2 weken lang, als we nu dienen beker ni nemen he dan weet ik het ook niet meer ze zoveel steun en acties nu ligt het aan de spelers.
Ik weet 1 ding en dat is als we zonder beker naar huis komen dat HEEL Gent gaat instorten.
SORRY WISHFULL THINKING !!!!!!!!

HIJISVAN ONS

RSCA RUN AWAY RUN AWAY!!!!! ANDERLECHT RUN AWAY !!!!!!
- buffalosupchris
Morgen zijn er voor het eerst sinds LANG meer dan 11.000 buffalo's samen op 1 plek.. Dit is meer dan een match om een prijs, dit is de 3de mijlpaal richting de topclub AA Gent!
2006 : Boussoufa (+ Lombaerts)
2007 : schuldenvrij
2008 : beker(finale?)
2008 - 2009 : uefacup voetbal
2009 - 2010 : Arteveldestadion
2006 : Boussoufa (+ Lombaerts)
2007 : schuldenvrij
2008 : beker(finale?)
2008 - 2009 : uefacup voetbal
2009 - 2010 : Arteveldestadion
- verscheure
- Ho_Chi_Min
Loop toch ook al een tijdje winderig misschien de 1ste voortekenen van stress héhé.. Maar heb absoluut geen zenuwen, en heb zelfs zeer lekker geslapen vannacht maar da zal deels aan de vermoeidheid van de werkweek gelegen hebbentop68 schreef:'k Begin stilaan de te begrijpen waarom ik deze week zo 'winderig' rond liep. Normaal zijn 't zo van die geniepige, geen erg dus...maar nu was 't met veel lawijt, in het bijzijn van mijn collega's. Vlug keer met dien stoel rollen, doen alsof dat hij kraakt, weet wel...

Stress no.. Maar heb wel ongelooooooflijk veel zin in deze match en onze ploeg naar de overwinning schreeuwen!
We never gonna survive , unless we get a little crazy...
Blue & white colors rules the world.
Blue & white colors rules the world.
- buffaloripopolos